Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er kanskje gravid...

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på 18 år... Jeg å kjæresten har vært sammen i 9 mnd. Men nå har jeg begynt å lure på om jeg kanskje er gravid. Jeg tør ikke å fortelle typen min det da han faktisk bare er 17... Å jeg er veldig usikker på å ta abort.

Jeg har ikke annet valg en å snakke med dere her inne. Tør ikke snakke med noen andre om det. Hva skal jeg gjøre for noe??

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruk prevensjon i fremtiden.

Men om du skulle nå være så uheldig at du har komt i uløkka så kan du se lyst på det. Ung alder er beste tiden for å få barn.

Jepp, like greit å bli ferdig med det. Og selv om du kanskje tror det er noe skummelt nå, så er det faktisk ikke så ille å ha en liten baby å ta seg av.

Og du finner heller ikke ut noe før du går og kjøper deg en graviditets-test. Hvis du finner ut at du er gravid, så kan du f.eks. henvende deg hos fastlege for å få info om hva du skal gjøre videre.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ikke bekymre deg før du vet sikkert. Hadde du vært gravid så burde du virkelig vurdere abort siden du og kjæresten din er såpass unge. Fokuser heller på deg selv og fremtiden, du er altfor ung for å få barn.

Lenke til kommentar

Det er en veldig ung alder å få barn i (pr. i dag) og personlig ville jeg heller hatt et barn når jeg er økonomisk stabil og sikker på at barnet kan få et bra hjem. Det jeg prøver å si er at vi har nok av barn her i verden og at det er kanskje lurere for deres og barnet sin skyld at du venter med å få et barn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...