Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe bil frå utlandet, har du nokre tips?

Zeph

Anbefalte innlegg

Hei, nokon her som har erfaring med dette?

Eg har prata med forskjellige folk og fått forklart to scenarioer som dei hadde prøvd.

1: Kjøpe frå forhandlar i Tyskland, ta fly ned og kjøre heim igjen.

2: Kjøpe ny Toyota (spesifiserte akkurat det) frå Danmark og få den levert i Bergen, Stavanger eller Oslo til 30-50 000 under norsk pris.

Tanken er å kjøpe ny bil med jevne mellomrom for å unngå eventuelle problemer som kjem etter bilen er runda nokre titusen kilometer. Då har ein og garantiar i heile brukstida.

Potensielle problemstillinger: Å få solgt bilen igjen, kva pris ein får om ein i det heile tatt får solgt og eventuelle tap. Salg gjennom forhandlar er aktuelt.

I Tyskland er det vanlegast å kjøpe BMW og Audi, men kva om ein vil kjøpe Toyota eller Suzuki, er det framleis eit godt marked i Tyskland?

Foreldrene mine har lufta nokre tankar om å kjøpe ny bil, og det er nesten ein krav om 4x4 på grunn av forholdene her på vestlandet. Den bør absolutt kunne slås av og på for å unngå unødig høge driftsutgifter. Liten bil ellers, 5 seter med ein person i bilen 95% av tida. Suzuki er eit hett tema, har i dag Grand Vitara XL7

Er for så vidt ute etter spesifikke bilar, men mest av alt kva alternativer som finnes på markedet for å spare litt kroner. At det er litt arbeid med noko sånt er eg veldig klar over, det må sjølvsagt tas med i totalvurderinga.

Nokre lenker til pålitelege forhandlarar, eventuelt nettsider (som finn.no) i utlandet hadde vore greit, same kva land det er (innanfor rimeleghetens grenser), nevner kun Tyskland og Danmark sidan eg har blitt fortalt om dei. Finnes vel nokre nettsider der ein kan rekne ut pris på bil med alt etter at den er registrert her i landet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Foreldrene mine har lufta nokre tankar om å kjøpe ny bil, og det er nesten ein krav om 4x4 på grunn av forholdene her på vestlandet. Den bør absolutt kunne slås av og på for å unngå unødig høge driftsutgifter. Liten bil ellers, 5 seter med ein person i bilen 95% av tida. Suzuki er eit hett tema, har i dag Grand Vitara XL7

Mine besteforeldre gikk akkurat fra XL7 til Daihatsu Terios, fabrikkny og fin. :) Hatt den i to uker nå, og virker meget fornøyd så langt ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...