aocwtf Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei :!: skal ha eksamen i norsk nå. Jeg kommer ikke på hvordan jeg kan være kreativ i presentasjonen. Noen forslag? Er alene så kan ikke ha dramatisering. Takk :!: Lenke til kommentar
roarkl Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei :!: skal ha eksamen i norsk nå. Jeg kommer ikke på hvordan jeg kan være kreativ i presentasjonen. Noen forslag? Er alene så kan ikke ha dramatisering. Takk :!: emne?? bruk powerpoint ivertfall pga. "kunnskapsløftet"; kunne kommunisere med digitale hjelpemiddel. HUSK! Hils med å si navnet ditt og ta eksaminator i hånden. Noen lærere har sakt til meg at de var nødt å kalle noen for "han med den grønne genseren" eller "han med de røde skoene". Snakk rolig! Og flytende/sammenhengende. Bruk www.biblioteksvar.no om du vil. meget god side som jeg kan anbefale sterkt. Lenke til kommentar
Elij Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kan du spille et instrument eller noe sånt? Evt bare spille av musikk. Film er også smart, men må være relatert til tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå