ThomasOwren Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ready At Dawn lærer oss kunsten å fange en stor kriger i et lite bur. Les mer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Veldig bra anmeldelse, skal ikke lyve, karakteren kom ikke som noe overraskelse. Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skal kjøpes inn til sommerferien garantert! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dette skal spilles på flyet til London, gleder meg veldig. Må bare få spilt ferdig GoW 2 først, så feelingen blir på topp Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dette skal skaffes straks. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg veit jeg ikke burde, men jeg er stygt redd for at jeg kommer til å plukke det opp etter jobb i dag. Kan noen banke inn i skallen min at jeg ikke har råd? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Steike, nå fikk jeg lyst på det med en gang. Er stor fan av GoW serien. Men fikk mail av cdon at spillet var forsinket enda jeg forhåndsbestillte for sikkert et halvt år siden . Jaja, gleder meg veldig til det kommer ivertfall, for dette ser ut til å bli et av de beste spillene til PSP. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dette gir meg lyst til å kjøpe psp faktisk. GETINTHEVAN: Løp å kjøp :X Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg veit jeg ikke burde, men jeg er stygt redd for at jeg kommer til å plukke det opp etter jobb i dag. Kan noen banke inn i skallen min at jeg ikke har råd? Dessverre. Kratos kunne vel alltids gjort det, og det blir han mest sannsynlig å gjøre når du "plukker opp" spillet. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er ikke noen planer om å gi det ut på ps2 da? GoW er en av de feteste spillseriene for tida, men jeg er ikke så keen på å kjøpe en psp kun for dette egentlig.. =/ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Åh fy, det der var ikke langt unna PS2-grafikk (!) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Med dette spillet her og FF VII: Crisis Core, så tror jeg at PSP skal nå vurderes sterkt for innkjøp. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dette skal spilles på flyet til London, gleder meg veldig. Må bare få spilt ferdig GoW 2 først, så feelingen blir på topp Ikke glem at alt elektronisk utstyr skal være avslått når lyset for setebelte er på. Ender opp med at du blir lagt i jern fordi du nekter å slå av PSPen når du blir bedt om å gjør det. Som man sier når man er små og ikke vil legge seg "jammen mamma da, bare litt til". Ikke uventet karakter slik sett, God of War er virkelig en knallserie med alt av det gode og litt til. Tror kanskje jeg må se om jeg muligens får tak i en PSP snart, frister med dette spillet. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Med dette spillet her og FF VII: Crisis Core, så tror jeg at PSP skal nå vurderes sterkt for innkjøp. Samme tanken som meg. Crisis core, Tactics og PSP ble sendt i går og nå er det bare Chains of olympus som må skaffes. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Med dette spillet her og FF VII: Crisis Core, så tror jeg at PSP skal nå vurderes sterkt for innkjøp. Samme tanken som meg. Crisis core, Tactics og PSP ble sendt i går og nå er det bare Chains of olympus som må skaffes. Klarer ikke å beskrive med ord hvor bra Crisis Core er, gled deg ... Samme med GoW2. Har både en dritrå pc og PS3 ved siden av meg men akkurat nå sitter jeg med en liten konsoll i hånden Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jepp. Da ble det GoW i aften likevel. Kun 299 på Platekompaniet var ikke så ille. PS3'en gir meg bare stygge blikk. Må si jeg storkoser meg! Jeg elsker stemmen på hun fortellerdama! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dette skal spilles på flyet til London, gleder meg veldig. Må bare få spilt ferdig GoW 2 først, så feelingen blir på topp Ikke glem at alt elektronisk utstyr skal være avslått når lyset for setebelte er på. Ender opp med at du blir lagt i jern fordi du nekter å slå av PSPen når du blir bedt om å gjør det. Som man sier når man er små og ikke vil legge seg "jammen mamma da, bare litt til". Det hadde bare vært SÅ verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg