Simen1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Teknisk Ukeblad: Stor skjerm gjør deg mer produktiv En stor dataskjerm gjør oss mer produktive, viser fersk forskning. Det viste seg at de som brukte 24-tommersskjermer gjorde oppgavene 50 prosent raskere enn de som jobbet på 18 tommere, melder Wall Street Journal. Samtidig har størrelsen en øvre grense. Skjermen bør ikke være større enn 24 tommer. Da synker nemlig produktiviteten. Værsågod og lykke til med samtalen med sjefen! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hahahaha! Sitter rett forran en 24" tilfeldigvis. Eneste problem - jeg ser baksiden av den Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hehe... Har mast på IT avdelingen i flere mnd om større skjerm, så fikk endelig oppgradert fra 17" til 24" widescreen. Men noen hadde glemt om tynnclienten min støttet så stor skjerm. Hehe. Så nå venter jeg på ny tynnclient... Og alle vet jo at IT avd bruker laaaang tid på enkle ting..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå