Gjest Guest_Krissa_* Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei. Jeg har vært utrolig tett mot kjæresten min. Og i går ringte han med å sa at jeg skulle være hjemme i dag fordi han skulle snakke med meg. Jeg hørte det på hele han at han mest sansynlig skal gjøre det slutt.. Men jeg takler ikke dette. Jeg er nødt til å gjøre noe. Han har vært borte i 4 dager for å tenke så jeg har ikke hatt muligheten til å si ordentlig unnskyld. Jeg lurte på om det var noen her som hadde noe forslag til hva jeg skal gjøre. Jeg tenkte å overaske han litt kanskje. Han er den typen som ikke er så veldig glad i å prate om ting. Jeg har alltid prøvd å få han til å si ting men nå lurer jeg på om prating kanskje vil ødelegge forholdet mer å gjøre det garantert at han slår opp... Vi har vært sammen i litt over 8 mnd å det er det beste forholdet jeg har hatt, selvom vi har vært gjennom en del greier. Håper det er noen der ute som har et forslag til hva jeg kan gjøre.. Trenger virkelig hjelp... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kva meiner du med at du har vore tett mot han? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Kva meiner du med at du har vore tett mot han? Hun mener sikkert teit. Og du Krissa må nok utdype situasjon ytterliggere for at vi skal klare å hjelpe/komme med fornuftige råd. Endret 26. mars 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Gjest Guest_Krissa_* Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kva meiner du med at du har vore tett mot han? Hun mener sikkert teit. Og du Krissa må nok utdype situasjon ytterliggere for at vi skal klare å hjelpe/komme med fornuftige råd. Ja... Jeg vet ikke hva jeg skal si for noe mer... Vi hadde en krangel. Så dro han til en kamerat. Jeg liker ikke den kameraten av mange grunner så jeg ble ikke blid på han når jeg fikk vite at han var der... Så da krangla vi ennå mer over telefon. Han skjønte ikke hvorfor han ikke kunne være der. Å han skjønte ikke hvorfor jeg ikke bare kunne akseptere at han ikke kunne være sammen med meg hver dag. Jeg trenger ikke å være sammen med han vær dag men poenget er at jeg vil ikke at han skal være hos den kameraten sin for han gjør mye dumt når han er der... Å derfor vil jeg heller være sammen med han vær dag.. Etter den krangelen over telefon så skrudde han av telefonen å var umulig å få tak i på 4 dager... Han ga ingen lyd fra seg før han ringte meg i går å sa han skulle snakke med meg... Vet ikek hva mer dere trenger å vite.. dere får bare spørre så skal jeg svare som best jeg klarer... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vel når du sier gjør mye dumt når han er hos den kammeraten sin, hva innebærer det? Hva er det dem driver på med? Du har jo egentlig ikke gjort noe galt utifra det lille du har fortalt, du har vist han at du bryr deg om han osv. Reaksjonen hans kan vel kanskje forklares med at han kan ha gått litt lei forholdet og føler at du prøver å ta kontroll over livet hans, noe som ikke alltid man tar så lett på. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvis du lager en krangel av at typen din er hos en kompis så tror jeg ikke at du og typen din passer så godt sammen. Du må nesten akseptere at typen din har kompiser. For meg høres det ut som at du prøver å kontrollere typen din og nærmest nekte ham å ha kontakt med kompisen, dette er en feil mange gjør - det vil kanskje vise seg at han tar forholdet til kompisen som sannsynligvis har vart lengre enn 8 måneder mer seriøst enn forholdet til deg. Det værste du kan gjøre er å be noen velge mellom deg som kjæreste og vennene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå