HWE Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 hehe, og vips var den saken på forsida av gamer ! Lenke til kommentar
freke Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Tror ikke noen i feks Ferarri vil like å se en hærpa vrakgods kjørende rundt, og nå med online muligheter så... Det som gjør at argumentet blir i tynneste laget er at man i dag kan kjøre rundt i en vræket Ferrari, til og med online. Jeg snakker naturligvis om Forza Motorsport 2 her. Ferrarier og andre superbiler, med skade. Om Turn 10 klarer å få det til, bør andre klare det også. Selv Polyphony Digital. At det på pc finnes spill man kan spille online, med glis som Ferrari, Porsche og BMW; med skade, gjør ikke saken bedre for PD. Endret 27. mars 2008 av freke Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 hehe, og vips var den saken på forsida av gamer ! Hehe, jepp. Jeg vil egentlig tro at Polyphony har holdt på med å lage en skademodell veldig lenge, og gjort den gjobben parallellt med bilmoddelering og slikt, slik at de faktisk har det ganske klart. Polyphony har ikke akkurat pleid å være veldig generøse med informasjon om pågående prosjekter, og liker gjerne å overraske litt. (F2007, f.eks) Når de atpåtil tør å si at det kommer "veldig, veldig snart", til PROLOGUE, så tror jeg de er sikre på at det faktisk kommer veldig snart. De pleier jo som oftest å si "det kommer når det er ferdig" om slike ting. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Gleder meg som en unge til GT5 og jeg er et hårstrå unna å kjøpe Elkjøp sin PS3 pakke med GT5 Prologue. Vi får se om jeg klarer å vente. Det kan jo være fordeler med å vente også, men det er mulig jeg sprekker nå. GT5 og MGS4 er 2 av de største årsakene til at jeg vil ha en PS3. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Noen som har hørt noe mere? ang gran turismo 5 ? når det kommer fullversjonen? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Det er med Polyphony Digitalsom det er med Blizzard og Hideo Kojima; Spillet kommer når det er klart. men først må kvaliteten sikres. Hvorfor ikke bare sette flere ressurser på jobben? De gamle GT spille spilte vi jo i flere år før vi fikk gjort "alt" og ble lei, denne generasjonen med konsoller er jo snart for gammel allikevel og pc kommer til å være sååå langt foran ps3 om si 2 år da, at jeg ikke kan se at den skal være konkurransedyktig ytelsesmessig. og da har vi kun spilt gt5 i et år? Det som gjenstår og se også er om de klarer å levere en fysikkmotor med god spillbarhet. Ble skikkelig skuffa over prologue. Sier ikke at de skal gå arcade i det hele tatt, jo mer sim jo bedre, men det er noe alvorlig galt med fysikken i gt5 imo. (har kjørt bil siden jeg var knert og kjører MYE, jeg ca hvor landet ligger i forhold til balanse og hvordan en bil skal svare på inputs på ratt, gass og brems) edit: så plutselig hvor gammelt innlegget jeg quota var, men det er fortsatt aktuelt. Vi må vente til godt over nyttår før Gran Turismo 5 dukker opp i butikkene. Les mer hehe ja og nå er vi over halvveis i 09 Endret 13. juli 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg