Gå til innhold

– Ett år til Gran Turismo 5 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke noen i feks Ferarri vil like å se en hærpa vrakgods kjørende rundt, og nå med online muligheter så...

Det som gjør at argumentet blir i tynneste laget er at man i dag kan kjøre rundt i en vræket Ferrari, til og med online. Jeg snakker naturligvis om Forza Motorsport 2 her. Ferrarier og andre superbiler, med skade. Om Turn 10 klarer å få det til, bør andre klare det også. Selv Polyphony Digital.

At det på pc finnes spill man kan spille online, med glis som Ferrari, Porsche og BMW; med skade, gjør ikke saken bedre for PD.

Endret av freke
Lenke til kommentar
hehe, og vips var den saken på forsida av gamer !

Hehe, jepp. :p

Jeg vil egentlig tro at Polyphony har holdt på med å lage en skademodell veldig lenge, og gjort den gjobben parallellt med bilmoddelering og slikt, slik at de faktisk har det ganske klart. Polyphony har ikke akkurat pleid å være veldig generøse med informasjon om pågående prosjekter, og liker gjerne å overraske litt. (F2007, f.eks)

Når de atpåtil tør å si at det kommer "veldig, veldig snart", til PROLOGUE, så tror jeg de er sikre på at det faktisk kommer veldig snart. De pleier jo som oftest å si "det kommer når det er ferdig" om slike ting. :p

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til GT5 og jeg er et hårstrå unna å kjøpe Elkjøp sin PS3 pakke med GT5 Prologue. Vi får se om jeg klarer å vente. Det kan jo være fordeler med å vente også, men det er mulig jeg sprekker nå.

GT5 og MGS4 er 2 av de største årsakene til at jeg vil ha en PS3.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
Det er med Polyphony Digital

som det er med Blizzard og Hideo Kojima;

Spillet kommer når det er klart.

men først må kvaliteten sikres.

Hvorfor ikke bare sette flere ressurser på jobben? De gamle GT spille spilte vi jo i flere år før vi fikk gjort "alt" og ble lei, denne generasjonen med konsoller er jo snart for gammel allikevel og pc kommer til å være sååå langt foran ps3 om si 2 år da, at jeg ikke kan se at den skal være konkurransedyktig ytelsesmessig. og da har vi kun spilt gt5 i et år?

Det som gjenstår og se også er om de klarer å levere en fysikkmotor med god spillbarhet. Ble skikkelig skuffa over prologue. Sier ikke at de skal gå arcade i det hele tatt, jo mer sim jo bedre, men det er noe alvorlig galt med fysikken i gt5 imo. (har kjørt bil siden jeg var knert og kjører MYE, jeg ca hvor landet ligger i forhold til balanse og hvordan en bil skal svare på inputs på ratt, gass og brems)

edit: så plutselig hvor gammelt innlegget jeg quota var, men det er fortsatt aktuelt.

Vi må vente til godt over nyttår før Gran Turismo 5 dukker opp i butikkene.

Les mer

hehe ja og nå er vi over halvveis i 09

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...