Joachim_F Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vi må vente til godt over nyttår før Gran Turismo 5 dukker opp i butikkene. Les mer Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hvis dette betyr at de også vil legge til skademotor så er det helt greit for meg! Får de til det tror jeg GT5 vil bli det aller beste bilspillet vi får på en stund Endret 26. mars 2008 av daruu Lenke til kommentar
Parson Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er med Polyphony Digital som det er med Blizzard og Hideo Kojima; Spillet kommer når det er klart. men først må kvaliteten sikres. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kan bli bra dette. Er ikke så glad i bilspill, så jeg kjøper nok ikke GT5P, men GT5 kan jo bli aktuelt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvis dette betyr at de også vil legge til skademotor så er det helt greit for meg! Får de til det tror jeg GT5 vil bli det aller beste bilspillet vi får på en stund Hadde de lagt til skademotor så tror jeg de hadde nevnt det i det blogginnlegget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Shit så langt tid det går mellom de eksklusive gromtitlene. Jeg hadde tenkt å skaffe meg en ps3 for dette. Håper den er mye billigere til da ^^ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Kan godt vente litt med GT5 så fremst det ferdige spillet rettferdigjør ventetiden. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bedre å vente på at et spill skal bli best mulig enn å få noe halvferdig drit med flust av bugs og elendig framerate. God of War var jo testet i et helt år for utviklerene ble fornøyde. Og resultatet ser vi ^^ Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skademotor kommer til prologue, "veldig, veldig snart" ifølge Yamauchi. Det kommer vistnok masse oppdateringer og nye ting til prologue etter hvert. Lenke til kommentar
lade73 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 jeg driter i skademotoren. skal jeg krøæsje setter på motorstorm eller Dirt. skal kjøpe det bare for å teste grafikken på den nye tv´en. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skademotor kommer til prologue, "veldig, veldig snart" ifølge Yamauchi. Det kommer vistnok masse oppdateringer og nye ting til prologue etter hvert. Mye mulig jeg husker feil, men jeg mener at PD har snakket om at skademotor kommer i neste spill siden GT2 eller noe. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har ikke veldig tro på at en skademodell blir implementert i ettertid. Ganske grunnleggende saker. Er litt redd for at "ett års tid" fort blir til julen 2009, og med litt uflaks snakker vi da om enda litt tid før det kommer hit (men en kan jo håpe på at importmulighetene presser dem til å prioritere Europa høyere denne gang). Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Høøøøøææææh?! Over ett år?! Nå har jeg endelig fått kjøpt prologue så må jeg vente ett år?!... Har allerede skaffet meg Ferrari.. Dette spillet kommer ikke til å ta lang tid.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Off, vente vente vente... Heldigvis er vi nesten garantert et perfekt spill når det blir lansert Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 jeg driter i skademotoren. skal jeg krøæsje setter på motorstorm eller Dirt. skal kjøpe det bare for å teste grafikken på den nye tv´en. Jupp... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skademotor kommer til prologue, "veldig, veldig snart" ifølge Yamauchi. Det kommer vistnok masse oppdateringer og nye ting til prologue etter hvert. Mye mulig jeg husker feil, men jeg mener at PD har snakket om at skademotor kommer i neste spill siden GT2 eller noe. Mye mulig du husker helt feil ja. Har aldri hørt seriøst snakk om noen skademodulering i GT spillene tidligere. Har ikke veldig tro på at en skademodell blir implementert i ettertid. Ganske grunnleggende saker. Er litt redd for at "ett års tid" fort blir til julen 2009, og med litt uflaks snakker vi da om enda litt tid før det kommer hit (men en kan jo håpe på at importmulighetene presser dem til å prioritere Europa høyere denne gang). Ja, det er ganske grunnleggende saker og nettopp derfor er spillet bygget opp med tanke på dette. Bilene er nemlig modellert i biter, panser, fronfanger, venstre forskjerm, høyre forskjerm, dører, tak osv osv er alt modellert hver for seg. For så å bli satt sammen igjen. Nettopp for å gjøre det mulig med skademodulering og bytte av fronfangere, spoilere osv osv. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det med skademulighet, var det ikke sånn(mulig dette var før) bilselskapene som er med i spillet ønsket ikke dette.... Tror ikke noen i feks Ferarri vil like å se en hærpa vrakgods kjørende rundt, og nå med online muligheter så... Tror det var en issue før i alle fall... Lenke til kommentar
doc3d Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg har fulgt GT serien siden begynnelsen, og ja, de HAR snakket endel om skade i spillet. PD lente seg den gang på argumentet at fabrikantene satte seg på bakbeina. Dette har i ettertid vist seg å være en sannhet med modifikasjoner. Det finnes mange spill som har skade på de samme bilfabrikatene som PD sier de ikke får tillatelse fra. Det dreier seg om penger. Fabrikantene krever en kompensasjon for skade på bilene og dette har ikke Sony/PD vært villige til å betale. Forza-serien er ett godt eksempel på hvordan dette kan gjøres uten problemer. PDE må slutte å hvile på laubærene og virkelig skjerpe inn både måten de tenker på (Spar penger fremfor å gi spillerene det de vil ha) og måten de utvikler (skade og mye bedre implementering av oppgraderinger må være på plass neste gang). Til UrgeLoL: Dette er ett dårlig argument. Bilene har vært laget på samme måten i lang tid, forskjellen er polygon-antallet. Om de skal få til en skademodell må dette ligge i fysikken fra starten av, andre utviklere har FØRST laget skademotoren, før resten er på plass. At PD kan legge dette til i en oppdatering tror jeg ikke noe på. Om skade skal være mulig må det være lagt inn fra starten av, og da kan man jo spørre hvorfor man ikke like godt gjør det tilgjengelig fra starten av. Jeg har spillt Forza 2 mye etter GT4's "fall" fra pidestallen, og må (om enn litt movillig) innrømme at de er mye nærmere målet enn GT-serien er så langt. Kjørefølelsen er muløigens bedre GT, men alt det andre man har i Forza gjør det til ett bedre spill så langt. PD må virkelig skjerpe seg ellers taper de kampen, selv om de var pionerer når serien kom. Endret 27. mars 2008 av doc3d Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg har fulgt GT serien siden begynnelsen, og ja, de HAR snakket endel om skade i spillet. PD lente seg den gang på argumentet at fabrikantene satte seg på bakbeina. Dette har i ettertid vist seg å være en sannhet med modifikasjoner. Det finnes mange spill som har skade på de samme bilfabrikatene som PD sier de ikke får tillatelse fra. Det dreier seg om penger. Fabrikantene krever en kompensasjon for skade på bilene og dette har ikke Sony/PD vært villige til å betale. Forza-serien er ett godt eksempel på hvordan dette kan gjøres uten problemer. PDE må slutte å hvile på laubærene og virkelig skjerpe inn både måten de tenker på (Spar penger fremfor å gi spillerene det de vil ha) og måten de utvikler (skade og mye bedre implementering av oppgraderinger må være på plass neste gang). Til UrgeLoL: Dette er ett dårlig argument. Bilene har vært laget på samme måten i lang tid, forskjellen er polygon-antallet. Om de skal få til en skademodell må dette ligge i fysikken fra starten av, andre utviklere har FØRST laget skademotoren, før resten er på plass. At PD kan legge dette til i en oppdatering tror jeg ikke noe på. Om skade skal være mulig må det være lagt inn fra starten av, og da kan man jo spørre hvorfor man ikke like godt gjør det tilgjengelig fra starten av. Jeg har spillt Forza 2 mye etter GT4's "fall" fra pidestallen, og må (om enn litt movillig) innrømme at de er mye nærmere målet enn GT-serien er så langt. Kjørefølelsen er muløigens bedre GT, men alt det andre man har i Forza gjør det til ett bedre spill så langt. PD må virkelig skjerpe seg ellers taper de kampen, selv om de var pionerer når serien kom. Nå prater du over deg selv. De har selv sagt i intervjuer at bilene NÅ blir modellert i deler, slik at de kan legge til skade og muligheten for å f.eks. bytte fangere osv osv. Før ble bilene modellerte i EN del, og da sier det seg selv at skademodullering blir vanskelig. Og angående at PD har snakket om skade. De har ALDRI sagt at nå kommer det skade og slikt. Det har alltid vært at kanskje en gang i fremtiden, eller at de ikke får lov av bilprodusentene. Dette er første gangen at de sier at de ønsker å få legge til skade og at de kommer til å gjøre det. Endret 27. mars 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
HWE Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skademotor kommer til prologue, "veldig, veldig snart" ifølge Yamauchi. Det kommer vistnok masse oppdateringer og nye ting til prologue etter hvert. Vil bare backe opp Mytolas uttalelse med video av intervju med Yamauchi (så sant voice-over har oversatt korrekt...) - snakker om dette fra ca 1 minutt uti name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg