nasse222 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei alle! Jeg leter etter et program som gjør det mulig for meg å Overvåke varme på Laptop, Cpu og RAM. Den blir så steike varm! HP Pavilion ZE4400 Lurer på hvor varmt det egentlig er.. Vifta går i alle fall konstant, begynner ca 15sek etter oppstart. Takker for svar! NAsse Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Du kan prøve eit program som heiter Everest. Eg har ikkje testa det på bærbar PC då... Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Du kan prøve eit program som heiter Everest. Eg har ikkje testa det på bærbar PC då... Thank u Noen andre som har bedre alt? Bruker PROBE på den stasjonære, fulgte med Vista.. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Du kan prøve eit program som heiter Everest. Eg har ikkje testa det på bærbar PC då... i det prog får jeg opp 2 temperaturer, CPU 57 °C (135 °F) Seagate ST94011A 49 °C (120 °F) er seagate minnebrikkene?? er dette Ok`e temperaturer eller?. Litt bekymret Takker for tips og deres tid!! -Nasse Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Seagate ST94011A er harddisken i maskina. Eg har nok ikkje god greie på kva temperaturar som vert rekna som høge i bærbare maskiner, men det verkar likevel litt varmt ja... Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Noen som vet om noen prog, eller hvordan jeg kan få opp temperatur målinger på RAM brikkene? De er så jæækla heite!!... Bruker programmet ovenfor, men den gir kun temp på HD og Cpu. Hva er det høyeste tempen kan være før det blir farlig her? HP Pavilion ZE4400 (Har den på stativ, men allikvel er den HOT! Takker for tip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå