Zeph Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Eg har rippa ein del DVD-filmar, men gløymde å fjerne uønska undertekst og lydspor. Er det mogeleg å fjerne dette i ettertid ved å redigere VOB- og IFO-filene som vart oppretta? Har ikkje tenkt å lage AVI av dei med det første. Det er ikkje aktuelt å rippe på nytt, så går det ikkje får det heller være. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Mener det finnes et gratisprogram som heter DVD-shrink hvor man kan plukke bort dette. Men de tar jo ikke noe særlig plass, så ser ikke helt hva motivasjonen for å gjøre det er. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Det blir mindre å velge mellom når eg skal finne fram riktig tekst. Om det går kjapt hadde det vore greit, tar det like lang tid som å rippe heile greia er det ikkje verdt det. Eg har DVD Decrypter, som for øvrig er brukt til rippeprosessen, vil det kunne fjerne dei? Edit: Fekk det ikkje til med DVD Shrink, mogeleg eg gjorde noko feil. Endret 26. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg tror ikke dvddecrypter gjør det, men mulig jeg har en gammel utgave. MEnte det skulle gå an med dvdshrink. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar, har aldri gjort bare det. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Med DVD Shrink kan du fjerne dei lydspora og undertekstane du ikkje vil ha med. Det er òg mogleg å fjerne ekstramateriale. Du vil då sitje att med ein vanleg DVD-film som kan brennast ut på ei plate att. Skal det fungere i DVD Shrink må det vel vere ein vanleg DVD-film du brukar? Endret 26. mars 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, det kan eg klare med DVD Decrypter og, saken er at eg ikkje vil rippe på nytt frå DVD, men fjerne informasjonen frå eksisterande VOB- og IFO-filer som ligg på harddisken. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, det kan eg klare med DVD Decrypter og, saken er at eg ikkje vil rippe på nytt frå DVD, men fjerne informasjonen frå eksisterande VOB- og IFO-filer som ligg på harddisken. Då er nok DVD Shrink utelukka ja. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 DVD-shrink kan vel åpne en DVD fra filer som ligger på disk, kan den ikke? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 DVD-shrink kan vel åpne en DVD fra filer som ligger på disk, kan den ikke? Har ikkje brukt det på lenge, men det kan godt hende du har rett i det ja! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Jo, den kan det, men problemet er at den ikkje kan åpne dei utan VIDEO_TS.IFO-fila. Eg har kun VTS_01_0.IFO og VTS_01_1.VOB på 97% av filene. Måtte rippe ein DVD med DVDFab Decrypter sidan DVD Decrypter ikkje tok den og der har eg VIDEO_TS.IFO, men ikkje på resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå