KenBjork Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hei. Skal ha en rimelig cd/radio spiller, som må ha: Usb i front. God fjernkontroll. Denne skal i båten, og derfor jeg og skal ha fjernkontroll. Men ingen problem med tanke på fukt. Det har nå stått en gjennbruk-spiller montert i ca 1 år i båten, og den er montert i en tett kasse fra boss som er laget for båtbruk. (Men skulle det gå ille så derfor den må være billig) Denne vanntette boksen, som igjen er innfelt i konsoll: Boss MRH7 Har og 2 stk boss marine høytalere: Boss MR60 Trykk evt på Bella 530 excel i signaturen for å se hvordan det er montert Har funnet noen som har usb og fjernkontroll. Men er ikke sikker på hva jeg skal velge. Kenwood KDC-W4537 Sony CDX-GT414U Sony CDX-GT424U Prisen er rimelig på maks. Men ser jeg ikke kan gå lavere IOM at jeg vil ha usb og fjernkontroll Endret 26. mars 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei. Skal ha en rimelig cd/radio spiller, som må ha: Usb i front. God fjernkontroll. Denne skal i båten, og derfor jeg og skal ha fjernkontroll. Men ingen problem med tanke på fukt. Det har nå stått en gjennbruk-spiller montert i ca 1 år i båten, og den er montert i en tett kasse fra boss som er laget for båtbruk. (Men skulle det gå ille så derfor den må være billig) Denne vanntette boksen, som igjen er innfelt i konsoll: Boss MRH7 Har og 2 stk boss marine høytalere: Boss MR60 Trykk evt på Bella 530 excel i signaturen for å se hvordan det er montert Har funnet noen som har usb og fjernkontroll. Men er ikke sikker på hva jeg skal velge. Kenwood KDC-W4537 Sony CDX-GT414U Sony CDX-GT424U Prisen er rimelig på maks. Men ser jeg ikke kan gå lavere IOM at jeg vil ha usb og fjernkontroll Jeg har en sony cdx-gt610u som du kan få for 1500kr. Den ble kjøpt i januar så den er nesten ny. Jeg ga 1950,- Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Like this one: Sony CDX-GT610U 1 379,- Btw, kjøp og salg på forumet er ikke lov Men når det er sagt, hvordan er synsvidde på sony og sine fjernkotroller? Endret 26. mars 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Like this one: Sony CDX-GT610U 1 379,-Btw, kjøp og salg på forumet er ikke lov Men når det er sagt, hvordan er synsvidde på sony og sine fjernkotroller? Funker bra den. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg er ingen fan av sony;) og tror kanskje derfor tobbelobb skal selge den så fort Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Ja har lest meg noe fremt til dette med at sony her inne er som å banne i kirka omtrent. Men egentlig hva er så galt med sony? Og da utifra min post #1 så mener dere at jeg da skal kjøpe kenwood sin sikkert... Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Ja har lest meg noe fremt til dette med at sony her inne er som å banne i kirka omtrent. Men egentlig hva er så galt med sony? Og da utifra min post #1 så mener dere at jeg da skal kjøpe kenwood sin sikkert... Den er faktisk ganske god. Lydkvaliteten er ihvertfall MYE bedre en kenwood, det var nemmelig det jeg hadde før. Grunnen til at jeg vil selge min er fordi at jeg skal bytte til alpine eller pioneer i en litt annen prisklasse... Endret 26. mars 2008 av tobbelobb Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Finn deg en alpine eller pioneer spiller isteden Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Fant en pioner i samma pris som de andre jeg har i post#1, men uten fjernkontroll. Alpine samma, tror jeg fant med usb, men hvertfall fjernkontroll. Men alt for dyrt å drepe en slik i båten om det skulle skje av sjøluften alikevel. Men er fan av alpine ja. Prisen er rimelig på maks. Men ser jeg ikke kan gå lavere IOM at jeg vil ha usb og fjernkontroll Endret 26. mars 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Den er faktisk ganske god. Lydkvaliteten er ihvertfall MYE bedre en kenwood, det var nemmelig det jeg hadde før. Grunnen til at jeg vil selge min er fordi at jeg skal bytte til alpine eller pioneer i en litt annen prisklasse... Så likevel da så om sony har aldri så mye rykte her på forumet, så er det sony som er å velge fremfor kenwood altså? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det hjelper ikke med en bra spiller om høyttalerne er dårlig. Sony er ikke så vanvittig mye dårligere enn de gode spillerne på markedet, og med de Boss høyttalerne tviler jeg sterkt på om du vil merke noen forskjell. Kjøp den som er best utstyrt til prisen. Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Den er faktisk ganske god. Lydkvaliteten er ihvertfall MYE bedre en kenwood, det var nemmelig det jeg hadde før. Grunnen til at jeg vil selge min er fordi at jeg skal bytte til alpine eller pioneer i en litt annen prisklasse... Så likevel da så om sony har aldri så mye rykte her på forumet, så er det sony som er å velge fremfor kenwood altså? Når jeg kjøpte bilen min var det orginalhøytalere og en kenwood cd-spiller. Når jeg koblet opp sonyen ble det VELDIG mye bedre lyd, merka det skikkelig, lyden ble varmere og mye mer detaljert. Men misforstå meg rett den er nok dårligere en pioneer eller alpine til samme pris. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Okey, takk for svar. Hadde den pioner spilleren jeg fant hatt fjernkontroll, så hadde jeg nok tatt den. Men da kutter jeg bort kenwood hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå