Beyma Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Er på utkikk etter noen tank tops.. De skal være helt hvite og ikke noe skrift på. Sånne som man kan se i alle amerikanske videoer, spesielt fengselt filmer. Handler gjerne fra USA. Takk for hjelp Som denne.. Endret 26. mars 2008 av Crimar Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) For å si det sånn så trenger du ikke bestille i USA for å få tak i en helt vanlig hvit singlet, de finner du mange av i Norge. Det som derimot er litt vanskeligere å finne i norge, men som de har masse av i utlandet er t-skjorter uten ermer(singletter) i forskjellige farger og med skrift/symboler etc. Hvite singletter finner du overalt. H&M, Kappahl, Volt etc. Se btw: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=singlet Endret 26. mars 2008 av White Fox Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Nei nei.. Men siden det virker så populært i USA så tenkte jeg kanskje man kunne få tak i sånn 3-5 pack billig.. Vet man kan få tak i noen på Urban, men skulle bare sjekke om noen hadde noen bra sider fra USA, eller andre land.. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Hvis du er ute etter flere i en pakke så er det f.eks bare å søke på ebay... Lenke til kommentar
floww Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 her er noen fra calvin klein: http://www.hisbasicwear.com/store/products...k_tank_tops/DK/ ellers er det flere på siden der.. er fra danmark, men bra leveringstid osv syns jeg iaff Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Om du er på jakt etter helt hvite i ok kvalitet, gå på HM eller Cubus. Koster 99,- stk der. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 De på HM og cubus er så tynne og blir litt for tynne til kune gå med synes jeg.. Skal ha dem til sommern ol Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 De har to forskjellige merker på H&M. Jeg har noen som ikke er særlig tynne. Ellers har JC greie singleter. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 På Hennes og Mauritz selger de tank tops til 50kr. Helt hvite og helt svarte. Her er noen CK tank tops. Tror jeg ville gått for slim-fit. Noen andre jeg kjøpte der ble veldig store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå