Joachim_F Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Den etterlengtede etterfølgeren til actioneventyret Yakuza får en europeisk utgivelse. Les mer Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Merkelig at japanske utviklere/utgivere driter i det europeiske og amerikanske markedet slik de gjør. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Haha. 3'ern har jo kommet ut til PS3 i Japan Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 De ser vel ikke at markedet er så stort for slike spill kanskje? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vil ikke si det. Enern fikk jo rimelig god omtale av Gamer.no (og sikkert andre steder), dessuten er det eneste som tilsier at dette spillet ikke vil passe til det vestlige markedet at settingen er japansk, men når folk her i nord spiller erkejapanske Final Fantasy vil jeg tro at Yakuza må være ganske lett fordøyelig. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det tok sin tid må jeg si. Har hatt den japanske versjonen i en evighet, men enda ikke somla meg til å komme igjennom det... og nå spiller jeg 3'ern så Må ellers være et helt håpløst spill og oversette. Yakuza-slang er ikke akkurat lett å lage god engelsk ut av, og når man da i tillegg blander inn Tokyo-ben og Osaka-ben i det hele... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg