Homealone Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Kan noen hjelpe meg med manualen til dette spillet. Jeg har mistet den... Er det et sted på nettet hvor den kan lastes ned? Takker for svar. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Er dette spillet sluppet enda da ??? :o Trudde det skulle bli sluppet i disse dager sånn ca og hvordan har du klart å miste manualen allerede? Lenke til kommentar
exion Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Kan noen hjelpe meg med manualen til dette spillet. Jeg har mistet den... Er det et sted på nettet hvor den kan lastes ned? Takker for svar. Du har mistet det ja..veldig rart. Spillet kom ut i US 25 feb. og kommer ut i UK i 7.03. Så hvordan har du fått tak i det? Fått en venn til å sende den til deg fra US? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Tatt i betraktning at spillet ikke er kommet i butikkene (07-Mar-2003 i europa), og at det kom på warez sites i går så tror jeg nok ikke du har "mistet" manualen, du fikk ingen manual din kjeltring... Dersom ikke du har fått det "overnight" delivery fra statene da... Flashpoint er fremdeles best... Des, OUT! Lenke til kommentar
cow Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jeg har spillet på jobben nå (distributør), tipper d kommer ut til uka! Lenke til kommentar
Homealone Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Mye ord, men lite konkret! Finnes det noen som har en manual, eller som vet hvor jeg kan finne den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg