bergetun Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei, Er det noen som vet om det er mulig å bruke en XBOX 360 fjernkontroll til å styre en HTPC ? Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei, Er det noen som vet om det er mulig å bruke en XBOX 360 fjernkontroll til å styre en HTPC ? Jeg vurderte å kjøpe en slik en til pcen min, men den fjernkontrollen inneholder ikke ir- mottaker så du er nødt til å kjøpe dette i tillegg. Vet ikke om den fungerer uten å bruke noe ekstraprogrammer. Jeg endte ihvertfall med å kjøpe meg en MS fjernkontroll til windows på komplett til 390kr eller hva det var med ir-mottaker. Veldig fornøyd med denne. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Se her: http://forum.team-mediaportal.com/248852-post248.html Anbefaler at dere høre med and-81 @ MP forum ( Hot plugins -> MCE replacement driver). Han IR Server Suite støtter det meste. Man trenger ikke å bruke IR-SS til MediaPortal da det er et helt eget program (ikke plugin) Endret 30. mars 2008 av Spragleknas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå