Gå til innhold

Demo: UEFA Euro 2008 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir sikkert like mislykket som alle FIFA spill.. Jeg vil kalle det en Versjon av FIFA 08 med mindre lag...

Har du prøvd det eller er det bare meningsløst vås du kommer med?

Jeg har ikke prøvd UEFA Euro 2008, men har spilt alt av FIFA spill.. Kjenner jeg EA rett så gjør de det samme som de gjør hvert jævla år det er VM eller EM, da kommer de med de såkalte store VM og EM versjonene sine for å tjene penger på små uvitende unger.

Å Bruke penger på noe du spiller i 1 time er ikke noe jeg setter så stor pris på.

For min del skal dere bare gå å kjøpe det spillet..

Endret av fytech
Lenke til kommentar

Prøvde 360-demoen nå, og er fornøyd. Ingen veldig store forandringer, men de små forandringene som er gjort merkes veldig. Likte best det de har gjort med taklingene. Kanskje var det den våte banen som gjorde det, men følte at taklingene satt skikkelig. Virker som at spillerne er mer oppmerksomme på ballen og motstanderene og. Styrken på alle pasninger og skudd er blitt manuell og. Kanskje ikke nødvendig, men kanskje det bare trengs å vendes til. Spillet går liksom mye kjappere og nå, nesten som PES. Men noe jeg ikke fatter er hvorfor de bruker energi på å lage et system hvor man manuellt feirer målene istedet for å lage et skikkelig frisparksystem.

Tror kanskje jeg kjøper det, bare for å få skikkelig EM-stemning i stua. Men jeg har ikke spesiellt lyst til å betale full pris for det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har akkurat prøvd demoen på PC, men det var ikke mye å skryte av. Demoen i seg selv er helt grei, men hvorfor gi oss en demo med så mange mangelvarer? Du kan f.eks ikke justere grafikken fordi det er en demo, istedet må du spille med elendig grafikk. Det er heller ingen kommentator i demoen, noe som er viktig for min del. "Hardcore" Fifa-spillere vil nok merke forbedringer i spillbarheten.

Lenke til kommentar

Men er det konstatert endringer i gameplayet? Kan vel nesten kalle med "hardcore fifa", dvs jeg har spilt 08 gjevnlig siden det kom. Jeg har ikke prøvd euro08, men jeg har en sterk mistanke om at det er FIFA08 i andre klær. Og da er det lite vits i å kjøpe det for min del.

Lenke til kommentar
Men er det konstatert endringer i gameplayet? Kan vel nesten kalle med "hardcore fifa", dvs jeg har spilt 08 gjevnlig siden det kom. Jeg har ikke prøvd euro08, men jeg har en sterk mistanke om at det er FIFA08 i andre klær. Og da er det lite vits i å kjøpe det for min del.

Jeg har fullført ca 500 online-kamper i Fifa 08, og jeg merket noe forskjell. Fikk følelsen av litt raskere gameplay, dessuten liker jeg mye bedre å ta frispark og høye passninger i denne demoen. Om det er verdt å betale full pris for et "Fifa i forkledning" er en annen sak. Som regel kommer disse med redusert pris, heldigvis.

Lenke til kommentar

Om man virkelig liker atmosfæren rundt EM og fotball generellt, er det ikke noe å vente med. Spillet kommer nok til å levere det man forventer. Om man fortsatt koser seg med Fifa 08, kan man like greit vente til Fifa09. (Eller vente til EM er ferdig og spillet blir solgt på tilbud.. :p)

Lenke til kommentar
Har de fikset på det at spissene stopper opp og ser opp på høye baller? Eller gir de bånn gass og løper?

:)

Jeg er ganske sikker på at dette er en klar forbedring i UEFA Euro 2008. Har gjort noen få innlegg, og spissene løper etter ballen som bare det. :D

Lenke til kommentar

Kanon,da får jeg investere i det og se hva som skjer. Er forøvrig veldig spent til å se hva fifa09 inneholder. Håper de spiller videre på plattformen i 08, men fikser alle tulleting, som for eksempel at spillerne løper på skinner, pasningsspillet er helt på trynet, rekkevidden til samtlige spiller er altfor stor osv osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...