Joachim_F Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nå kan du teste det nyeste fotballspillet fra Electronic Arts. Les mer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Laster ned nå faktisk ^^ Gleder meg utrolig til EM! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 For alle som skal ha dette på konsoll, eller lurer på det. Ikke last ned denne demoen! Ofte, faktisk veldig ofte, er fotballspill elendig på pc iforhold til konsoll. Ikke ødelegg førsteintrykket. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen som vet noe om det kommer noen demoer på PSN? Lenke til kommentar
Toffee69 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har lagt ut en smugtitt på Euro 2008 (kun offline) på Xbox 360 på: FIFA Informer Den nye norske hjemmedrakten er også med Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bare jeg som får feilmelding når jeg prøver å installere? (prøver å laste ned på nytt) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er det fortsatt den samme gamle grafikkmotoren på PC-Utgaven? (Den som ble introdusert i Fifa 2004?), eller har de endelig begynt å ta PC-versjonen seriøst? EA Sports har i realiteten forlatt PC markedet med Fifa serien. De hevder at grunnet den komplekse og systemkrevende A.I'en vi finner i xbox\ps3 utgaven, har de valgt å ikke implementere det til PC. Latterlig. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 For alle som skal ha dette på konsoll, eller lurer på det. Ikke last ned denne demoen! Ofte, faktisk veldig ofte, er fotballspill elendig på pc iforhold til konsoll. Ikke ødelegg førsteintrykket. dette er helt riktig. EA Sports satser mest på konsoll. Sånn er det med NHL og sånn er det med FIFA Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 ååå fy faen, jeg sikler etter Em i sommmer Skal laste ned denne demoen, det blir visst ikke fotballtrening idag : P Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gleder meg enormt mye til Em:D Laster ned spillet nå, og håper det gir skikkelig EM-feeling;p Lenke til kommentar
Vegarda Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Bare jeg som får feilmelding når jeg prøver å installere? (prøver å laste ned på nytt) har samme problemet selv: "The archive is either in unknown format or damaged Cannot open C:\nedlastninger\UEFAEURO2008Demov1.8.exe" lasta det ned på ny 2 ganger, funker ikke Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skulle teste det nå, men jeg fikk også den feilmeldingen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Feil.bmp Samme feilen hele tiden. Hva nå? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er dette fifa 08 i nye klær? Eller er det inkludert nye ting i gameplayet? Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når det kommer demo på PC, ligge vel konsollversjonen rett rundt hjørnet, vil jeg tro... Pleier jo å være sånn med EA... Lenke til kommentar
Hofstater Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Denne demoen er korrupt. For mer informasjon klikk meg Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Laster ned nå Gleder meg til EM, blir stas med HD-EM i hjemmekinonen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Denne demoen er korrupt. For mer informasjon klikk meg Utrolig dårlig å legge ut en demo som man faktisk ikke engang får installert. Men dessverre ikke overraskende. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Feil.bmp Samme feilen hele tiden. Hva nå? Beklager dette, men vi kjenner ikke til at det har vært noen problemer med selve nedlastingen. Du er den eneste som har gitt oss tilbakemelding om det. Denne demoen er korrupt. For mer informasjon klikk meg Utrolig dårlig å legge ut en demo som man faktisk ikke engang får installert. Men dessverre ikke overraskende. Det er dessverre ikke mulig for oss å vertifisere hver eneste demo vi legger ut. Vi stoler på at når utgiverene gir oss en demo, så er den i orden. Vi er imidlertid i ferd med å laste ned en korrigert versjon nå, og artikkelen blir oppdatert så snart den er tilgjengelig. Beklager ulempene dette medførte våre lesere. Oppdatert: Ny demo fra EA er nå lagt ut, og denne fungerer forhåpentligvis som den skal. Endret 27. mars 2008 av TST Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Demoen vil for øvrig bli tilgjengelig på Xbox Live og PSN i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg