Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB 2.0 som ikke fungerer! LØST!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte en laptop (ca. 1 år siden nå)

Compal HEL80

Intel Core 2 Duo T7200 @2ghz

2048MB Ram

nVidia 7600Go 256MB Ram

100GB 7200RPM HD

Og en del små stash som for eks. USB 2.0

Men mitt problem er at jeg kjøpte pc`n uten oprativsystem (dvs. jeg fikk ikke med noe form for drivere til pc`n) Så jeg får ikke USB 2.0 porten(e) til og fungere!

Jeg har også sjekket compal sine hjemmesider men finner heller ikke der noe form for driver til USB 2.0 (eller usb i det hele tatt)

Det var noen som sa meg at jeg skulle aktivere den i bios, og jeg vet hva jeg skal se etter i bios men finner heller ikke der noe jeg kan gjøre! Noen som har noen form for tips? Synes det er vel litt ergelig og ha en laptop med støtte for USB2.0 og ikke få utnytte det!

Takk på forhånd!

Endret av maggiii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du xp må du innstallere service pack 2.

Innstalerer chipsetdriver(hovedkort) til Compal HEL80.

Sjekker bios som du har gjort.

Har SP2, har alltid hatt det også! Men skal prøve og laste ned chipset drivere og se om det funker da! Takk for svar!

installer driverne til HK.

uten os betyr jo ikke uten drivere da! ska jo følge med diver cd slik at komponentene skal virke.. kan jo evt være defekt komponent?

Hmm, nei, det var såfall ikke med noe drivere! Men skal prøve og laste ned chipset drivere, så får vi se!:) Mulig det er noe defekt, men da har jeg vel fortsatt garanti! Pc`n ble kjøpt i Mai 2007!

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...