ApeacE Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 akkurat, kan de ikke lage multi patch grrr Lenke til kommentar
qdos Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Fungerer denne kun til en medfølgende mottager, eller vil den kunne funke mot f.eks en bærbar med innebygget bluetooth?Hva med mobiltelefoner? Vi har ikke testet det ut, men den skal fungere mot andre enheter også. MS har visstnok implementert følgende Bluetooth-profiler i sin "stack": - Dial-up networking (DUN) - Human Interface Devices (HID, tastatur, mus etc). - Hard Copy Cable Replacement (HCR, for trådløs printing etc). Bluetooth-basete enheter som benytter en av disse profilene skal derfor kunne fungere mot Microsofts "transiever". Om de gjør det i praksis gjenstår å se, men uansett skal problemer relatert til dette være en smal sak å fikse i form av driveroppdateringer fra MS. Har dere fått transceiveren til å fungere med mobiltelefon? I så fall, hvordan?? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Kjøpt en slik Microsoft mus brukt nå, men jeg fikk ikke med noen CD, vet noen om hvor jeg kan laste ned IntelliPoint 4.9? Finner bare 4.1 på nettet! Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Raptor"]Kjøpt en slik Microsoft mus brukt nå, men jeg fikk ikke med noen CD, vet noen om hvor jeg kan laste ned IntelliPoint 4.9? Finner bare 4.1 på nettet! "The IntelliPoint software download for this product is only available on the CD-ROM included in the package." (Hentet fra Microsoft's support-site.) Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 The IntelliPoint software download for this product is only available on the CD-ROM included in the package." (Hentet fra Microsoft's support-site.) Jeg vet det, men det er jo ikke lisens på denne programvaren, den fungerer bare med en mus fra Microsoft, så noen må jo ha den et sted!?? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Sjekk litt rundt om noen har cd'en slik at du evt. kan kopiere den. Du kan også kontakte microsoft og få en ny cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå