Gå til innhold

TEST: MS Wireless Intellimouse Explorer for Bluetooth

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bluetooth patchen er forsinket, og kommer i følge Microsoft "i løpet av høsten". Dette er jo fullstendig uholdbart! Det går til sammenligning ikke an å selge en bil, for så etterpå å si at motoren nok dessverre ikke leveres før om et halvt år. Man er i tilfelle forpliktet til å finne midlertidige løsninger.

Jeg oppfordrer alle til å sende sint men seriøs mail til [email protected] og klage på dette. Det kan da ikke være så vanskelig å få dette til når man allerede har en ferdig patch for engelsk XP? Jeg tror det bare er snakk om at dette har blitt nedprioritert, og det kan vi ikke godta!

Jeg har selv forslått for Microsoft at de skal sende meg en engelsk versjon av XP, så jeg får brukt det produktet jeg har kjøpt.

Lenke til kommentar

Ja er helt enig med deg, skal også sende dem en klage mail, når

jeg kommer meg hjem. De burde ikke ha solgt den før de hadde lagd

patch for norsk xp.

Men heldigvis for meg så har jeg xp engelsk på laptop`en,

SÅ jeg for brukt den da, men vil helst bruke den på stajonære.

Å vente til høsten er helt uakseptabelt.

Alle som har kjøpt den musen, som ikke for den til å virke,

burde få på en eller annen måte noe kompesasjon!

Lenke til kommentar

På min mail til Microsoft fikk jeg følgende svar:

"Vi har eskalert saken videre til ansvarlig for Hardware, som ser på en mulighet for å framskynde denne prosessen for en patch til bluetooth musen. Vi vil ha et svar til deg i begynnelsen av neste uke. Ha en fin helg!"

So there is hope in a hanging snore!

Håper fremdeles at folk sender mail til Microsoft om dette. Jo flere som presser på, jo større er sjansen for at noe skjer.

Lenke til kommentar
her stresser dere i hytt å pine, skjeller ut microsoft så det holder, men når jeg legger ut patchen så får jeg ikke så mye som en takk en gang? jeg måtte suge meg vei langt opp i microsoft systemet for å få tak i den lissom :p

Takk for at du la den ut...!

Når Microsoft har denne patchen, hvorfor ikke

bare legge den ut.

PS! Installerte den nettopp på pcen,den funkert.

Lenke til kommentar

du kan så si, jeg vet ikke hvorfor de holder den tilbake...jeg måtte kjefte ganske mye på en av produktsjefene dems før jeg fikk den. jeg jobber som selger i en databutikk, og vi selger denne musen, litt kjipt at den da bare skal virke på engelske versjoner av windows xp.

Lenke til kommentar
du kan så si, jeg vet ikke hvorfor de holder den tilbake...jeg måtte kjefte ganske mye på en av produktsjefene dems før jeg fikk den. jeg jobber som selger i en databutikk, og vi selger denne musen, litt kjipt at den da bare skal virke på engelske versjoner av windows xp.

Enig med deg, hvorfor holde den helt til høsten liksom, når de har den

tilgjengelig nå

Lenke til kommentar

Dette virker lovende. Skal prøve patchen i kveld. Takk til Veggiss på forhånd! Men jeg må si at jeg ikke skjønner så mye av hvorfor patchen ikke er lagt ut hvis den eksisterer. Det er kanskje noe finpussing som gjenstår. Kan i såfall ikke skjønne hvorfor den ikke skulle kunne komme ut før til høsten.

Vel, mye kan sies om Microsoft, men siden så mange argumenter mot dem er så utrolig barnslige og nerdete, velger jeg å holde kjeft. Det nytter ikke å diskutere med folk som har et så svart-hvitt syn på ting.

Lenke til kommentar
Dette virker lovende. Skal prøve patchen i kveld. Takk til Veggiss på forhånd! Men jeg må si at jeg ikke skjønner så mye av hvorfor patchen ikke er lagt ut hvis den eksisterer. Det er kanskje noe finpussing som gjenstår. Kan i såfall ikke skjønne hvorfor den ikke skulle kunne komme ut før til høsten.

Vel, mye kan sies om Microsoft, men siden så mange argumenter mot dem er så utrolig barnslige og nerdete, velger jeg å holde kjeft. Det nytter ikke å diskutere med folk som har et så svart-hvitt syn på ting.

Du kan trygt prøve denne patchen.

Har fungert uten problemer for meg, jeg forstår heller ikke

hvorfor de vil vente med å giden ut til høsten :roll:

Lenke til kommentar
Ingen av dere som tilfeldigvis har sett Mus/Tastatur combo'en til salgs i norske butikker vel? Itbutikken har den, men det er dansk utgave, som man må modde litt for å få norsk... (bytte om på æ og ø tor jeg).

Har selv prøvd å finne den combo greien, men fant ingen steder,

tror nok den vil komme til høsten siden MS skulle (egentlig)

lansere den patchen da :oops:

Lenke til kommentar
Ingen av dere som tilfeldigvis har sett Mus/Tastatur combo'en til salgs i norske butikker vel? Itbutikken har den, men det er dansk utgave, som man må modde litt for å få norsk... (bytte om på æ og ø tor jeg).

Jepp, bytte om på Æ og Ø. Ellers skal de være identiske.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Mars har kommet og gått. :(

Har noen sett noe til den norske driveren for bluetooth musen?

Opps. Jeg så ikke at the var to sider på denne tråden. Sorry.

Amtar at det ikke er noen garanti for at denne patchen ikke har vært herpet med siden den ikke er kommet gjennom offesielle kanaler fra Remount.

Man får bare håpe at det ikke følger med keyloggers eller annet uønsket programvare i pakken. :roll:

Takk til den som klarte å presse MS til å gi ut patchen. :)

----

Jeg forsøkte å laste ned patchen ved å bruke linken:

http://home.broadpark.no/~vnerland/Q323183...SP2_x86_NOR.zip

Men IE krasjet. Opera klarte ikke å finne verken filen eller kontoen.

Er det noen som vet hvor filen kan lastes ned? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...