vargaz Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Når jeg kjører power over ethernet på et 1130AG så får jeg bare error, dvs. den store lampen lyser rødt og "E" (ethernet) på innsiden av dekslet står å blinker. Må jeg gjøre noe for å aktivere power over ethernet eller skal det bare være å koble til? Endret 26. mars 2008 av vargaz Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Nå skal jeg gjøre noe som svært få gjør. Jeg fikk løst problemet og til motsetning til mange andre, så skal jeg si hvordan jeg løste det. Tips: Side 17-20 i Cisco Aironet 1130AG quick start guiden. Løsning: Gå inn på Webgrensesnittet til accesspunktet. Klikk på "System Software" -> System Configuration Der har man noe som heter System Power settings Hvis man nå ser i quick start guiden, så finner man ut hvordan man skal sette opp punktet i forhold til hvordan du skal gi det strøm. I mitt tilfelle med en Aironet Power Injector trengte jeg kun å endre; Power Settings: * Power Negotiation Power Injector: v Installed on port with MAC Address Lenke til kommentar
jogge Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når jeg kjører power over ethernet på et 1130AG så får jeg bare error, dvs. den store lampen lyser rødt og "E" (ethernet) på innsiden av dekslet står å blinker. Må jeg gjøre noe for å aktivere power over ethernet eller skal det bare være å koble til? Den skal vel auto detecte det, men det kan også være at du må inn på web interfacet å aktivere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå