XDamage Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 En kompis solgte nettopp sin 60gb for 7000,- og kjøpte seg en 40gb til 3750,- med Uncharted og Ratchet & Clank. Snakk om bra timing. :!: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 For dei som kjøper PlayStation system for første gang, er det liten vits med 60gb versjonen. Harddisken skifter man uansett ut med ein på 320gb eller større nå når den på 500gb er rett rundt hjørnet. PS3 40gb bruker ca 135-140W ved folding@home og speling. NetShop hadde jo tilbud på PS3 40gb til 3K, og Elkjøp hadde tilbud på PS3 40gb for 3499 med 1 spel i januar. Om eg hadde kjøpt i dag, og fått valgt, mellom ps3 40gb vs 60 gb 3.000 kr vs 5300 kr hadde eg nok valgt 40gb'n og heller kjøpt ein disk på 320 gig. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det er jo spesielt de som kjøper playstation system for første gang som har lyst på 60gb versjonen cornel! PS3 ble mitt første møte med Playstation, og da hadde jeg seff lyst til å prøve alle de fantastiske playstation 2 spillene. så langt har jeg brukt mye mer tid på ps2 spill enn ps3 spill.. Og NEI jeg vil ikke ha en stygg ps2 boks i tillegg med mye kabler Lenke til kommentar
Juke Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jepp. Det er mange PS3-kjøpere som er opptatt av PS2-spill selv om de aldri har hatt en PS2 tidligere, f.eks. fordi de vil ha med seg tidligere spill i en gitt spillserie. Dette var tilfellet for min del da jeg kjøpte PS3. Men personlig valgte jeg å kjøpe en PS2 i tillegg til en PS3, rett og slett for å være sikker på at samtlige av PS2-spillene ville fungere helt smertefritt. 60GB-utgaven emulerer jo ikke alle PS2-spill like bra tross alt. Kjipt med kabler og slikt på PS2en selvsagt, men enda kjipere hvis noen av PS2-spillene ikke fungerer som de skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå