Elmek38 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Eg ser at cdon har begynt å selge 60GB ps3 til kr 5299. Skulle ha linket men som de fleste vet er cdon håpløse å linke til. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Sier vel mer om dine egenskaper som "linker" CDON.NO Uansett nice oppdaget.. Nå bør vel alle som ønsker 60gb kjenne sin besøkelsestid! Ville forøvrig ha ringt cdon og sjekket hvor de stammer fra, om de er andre soner, noe det sikkert er ? Endret 26. mars 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Juke Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dersom det faktisk er en norsk/skandinavisk/europeisk utgave er jo dette ganske sjeldent ja, så her bør de ivrige 60GB-fantastene i såfall bestille rimelig brennkvikt. Det virker jo som om det er en skandinavisk utgave med tanke på at Nordisk Film er oppgitt under "support" i annonsen om ikke annet, men dette kan jo være en feil i annonsen. Selv står jeg nok over denne siden jeg ikke er så interessert i 60GB-utgaven, men meg om det. Nok av andre som er interesserte uansett regner jeg med. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 er jo litt kjipt å tenke på at jeg fikk med 2 spill, 2 kontrollere og betalte 5000kroner i butikk Så noe fantastisk tilbud er det jo ikke, men billigere enn qxl Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Sier vel mer om dine egenskaper som "linker" CDON.NO Nja, sjekk din egen link nå du. Problemet med CDON er vel at linken vil fungere fint for degselv, men ikke for andre. Hmm, litt fristende men nei.... tror jeg holder meg tilfreds med 40GB jeg, så kjøper jeg heller større harddisk til den. Endret 26. mars 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Sier vel mer om dine egenskaper som "linker" CDON.NO Nja, sjekk din egen link nå du Haha, eid :!: Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Den funker hvis man har valgt språk fra før... edit: kanskje det bare gjelder i firefox, som behandler sessions bedre enn IE Endret 26. mars 2008 av Tommy Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Nederst på de fleste sidene på CDON står det faktisk "Direkte link". Og her er en link som fungerer. Edit: Kan se ut som det er svenske konsoller, om det som står på toppen der stemmer. Endret 26. mars 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har det så mye å si at den er svensk da? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja visst pokker! Dem er sikkert gule og blå! *Fnys* Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja visst pokker! Dem er sikkert gule og blå! *Fnys* hahahha dagens! Bra de er til salgs da, men synes det var dyrt. Er kjempehappy at jeg gikk for 60 gig versjonen selv, sitter og spiller God of War I & II i påsken Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har nettopp hørt sangen ''svenske faen'' på youtube, haha! Men jeg tror (ikke helt sikker) at den er europeisk det står 23.Mars på utgivelses datoen... Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 dyrt! :O Nei, dette er dagens ! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når du ser at de går for både 7-9000kr på andre steder så kan du spørre deg selv om det er så dyrt... Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (Jeg vet ikke om det var så lurt ,jeg klarte ikke vente)Jeg gjorde i alle fall Sony(Eller Elkjøp for svarte) en stor tjeneste når jeg kjøpte 60GB til 6000 kr . Og det var ikke starter pack. Og det er noe jeg synes er billig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når du ser at de går for både 7-9000kr på andre steder så kan du spørre deg selv om det er så dyrt... Det er ikke bare dyrt, det er peverst. Hvor mange folk spiller egentlig ps2 spill på ps3en sin?. 3-4%? Det kan ikke være hdden de tenker på, den er liten uansett om den er 40 eller 60, er bare å bytte den ut. Usbportene?, Hvor mange har 4 ting kobla til fremsiden av ps3n? Bortkasta penger i mine øger, pluss 60gb blir varmere en 40gb. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er mange som spiller PS2 spill på PS3, her er grunnene som jeg oppsummerte i en av de utallige trådene som har vært her inne om temaet: Fordeler med PS2 kompatibilitet: - Oppskalering (veldig greit om du har stor flatskjerm) - Trådløse kontrollere - Slipper flere kabler (strøm og bilde/lyd) - Sparer inngang på TV (jeg har kun 1 kompositt og den er opptatt) - Sparer plassen en PS2 tar opp - Sparer prisen på en PS2 (fortsatt penger, samme hvor billig) - Virtuelle minnekort, backup av savegames på harddisk - Muligheter for nedlasting av billige spill fra PSN senere Fordi om 40GB ikke blir så varm betyr ikke det at 60GB er glovarm og ræva. Vifta på min holder seg stille og rolig ihvertfall, har heller ingen problemer med kræsj eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå