OleMSU Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei. Eg har nettopp instalert phpBB3 og norsk språkpakke til dette. Eg lurer på om det er nokon som kan tenke seg og hjelpe meg litt. Korleis får eg satt den norske språkpakken som stander? På forhan Takk! Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det finner du enkelt ut ved og lette litt i admin panele! Eller ta en tur til google, dette er et dumt spørsmål syntes jeg.. Lenke til kommentar
tygger Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det finner du enkelt ut ved og lette litt i admin panele! Eller ta en tur til google, dette er et dumt spørsmål syntes jeg.. Og du vet ikke svaret, betyr det at du er dum da? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 hehe! Øverst på General, trykk der. Så ser du i menyen til venstre: Board configuration, under der velger du Board settings. Der skal det være Default language. Prøv det. Lykke til! Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Se her: http://www.phpbb.com/languages/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå