Gjest lemanio Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Er en gutt på 21 år som for øyeblikket sliter litt med å få ut sinnet mitt. Vanligvis så biter jeg sammen tenna og undertrykker det, eller så sitter jeg og banner for meg selv å la det slutte å koke. Men i det siste har ting gått rimelig galt. I det siste når jeg har vært på fest så slipper jeg ut mye sinne, å ender med at jeg angrer som bare det neste dagen. Greit at man drikker å sånt kan skje, men jeg er bekymret for at jeg kommer til å fortsette slik. Så jeg har bestemt meg for å ta en lang pause fra alt som heter fest å alkohol, å prøve å bli kvitt litt sinne. For det virker som jeg blir mer og mer hissig for vær gang jeg drikker. Så nå lurte jeg på om det var noen enkle tips man kan gjøre for å få ut litt sinne, har ingen interesse om å gå til sinneterapi eller psykolog. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Trenig pleier å hjelpe. Ingenting som litt hard fysisk aktivitet for å lette på trykket. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Punchingbag? Å denge løs på den slags er ganske moro, i tillegg til at man får ut aggresjonen. =) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Du kan få begynne å trene med meg, så kan vi sparre sammen Hjelper alltid. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Spill Counter-Strike. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 jeg bokset før og har fortsatt bokse hanskene og sånn bag å slå på. når jeg er forbanna tar jeg på høy musikk. anlegget eller headsett og slår til jeg ikke orker mer er det en pers som irriterer meg ser jeg for meg ansiktet til personen på baggen Lenke til kommentar
Parson Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Musikk og trening - Gjerne i kombinasjon. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har mine aggresive tider jeg også, henger som oftest sammen med lite søvn og trøtthet Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvilken type alkohol drikker du? Er jo mange som blir svært aggressive av sprit. Lenke til kommentar
Gjest Lemanio Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Spill Counter-Strike. Å spiller counter strike er nok ikke den beste ideen, har sett hvordan kompisene blir når de spiller det. Hvilken type alkohol drikker du? Er jo mange som blir svært aggressive av sprit. Har ikke drukket noe spesifikk når det skjer, mest bare det vanlige som konsumeres når en drikk: Øl, polsprit, whiskey, fishershots, tyrker.. Altså ikke alt på en kveld, men dette er noe av det jeg foretrekker å drikke. Men jeg har drukke siden jeg var 13-14.. så smaken av sprit er ikke ukjent for meg, å jeg hadde ikke noe problem før. Skal prøve å gjøre noe trening (f.eks jogge en tur) når jeg blir sint. Kan jo ikke gå rundt å bekymre meg hele tiden. Så får vi se hvordan det utarter seg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nei, men har du opplevd noe du har blitt sinna ta, også drekker sprit, kan du reagere. Trening kan hjelpe? Ellers har jeg selv ikke noe problem med det, bite tenna sammen, ikke tenke på det, så blir det ikke noe problem lenger. Ellers tar du det opp med den personen det gjelder. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Prøv boksesekk, om du får muligheit til å anskaffe noke sånt. Når du er dau etter ein god stund med trening kan eg love deg at du ikkje er mykje sint lenger Lenke til kommentar
Gjest Guest_SQ_* Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hei, har faktisk en venninne som er noen år eldre enn meg. Ofte når vi er ute og drikker klikker hun på meg. Kan plutselig bare hoppe på meg, eller kjefte meg opp, uten videre. Dette er noe som har skjedd en del ganger. Sist holdt vi på å bli kastet ut av utestedet for hun var gal, og hun hoppet på meg flere ganger, og vi havnet på gulvet. Gøy var det jo da alle vaktene kom :S Det er bare meg og en annen venninne hun blir slik mot. Why?? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå