Lch Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva er de driver med der borte i Bæærgen, egentlig? Her betaler man regningene i tide og er snill og grei. Hva er takken? Jo, først purring på en visstnok ikke-innbetalt faktura. Feil, selvfølgelig, men jeg ser at jeg har leifet med kid#, det mangler ett tall. Så sier man fra om dette fortere enn svint, og satser på at saken er ute av verden. Men neida, i dag flakser følgende gledesmelding inn fra NGT: Vi har fremdeles en utestående saldo på deg på: kr. 996,- I tillegg kan det også ha påløpt div. purregebyrer og renter som i så fall vil fremkomme i egne brev fra vår innfordringspartner. Dette innebærer at vi nå senker hastigheten på din bredbåndslinje til 64kbps. Samtidig ber vi om at overnevnte beløp betales innen 05.03.03 Ahhhg! Hva er det de driver med? ARGH! Jeg er klar over at jeg ikke er perfekt, så jeg trippelsjekker den første fakturaen og dobbelsjekker den andre. Begge er betalt. Innen fristen. Så jeg slenger meg på telefonen. "Fakturaavdelingen (wow, så NGT har faktisk noen som jobber med dette?) har åpningstider mandag til fredag, fra 0800 til 1600". Klokken var 1601. Hahaha. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hihi, linja mi funker som aldri før. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 NGT driver og surrer med meg også. Har ringt dem masse ganger. De sier "ok, nå er det i orden" og så får jeg fremdeles feil regning dettende ned i postkassa. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har ingenting å utsette på det tekniske, linjen er helt super, men kundebehandlingen her under enhver kritikk. Nå måtte jeg fafo meg fakse dem en kvittering på at jeg har betalt. Damen jeg snakket med sammenliknet det å skrive et kidsiffer feil (som hun mente var umulig....) som å kjøpe røyk i kiosken. Wtf!? DØ! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Såklart er det umulig å skrive ørten siffer feil. Det går bare ikke ann, nå får dere skjerpe dere Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ja de roter litt med fakturaene hos ngt. Har hatt masse problemer med to regninger som var betalt, men som de likevel fortsatte å sende ut purringer på. Mellom hver gang jeg svarte de på en mail gikk det 1 mnd før de tok kontakt igjen. Burde ikke være mulig å bruke så lang tid. De ga meg også feil linje de første 6 mnd av tiden. Jeg fikk da en 8 mbit linje framfor en 1 mbit linje Hadde det bare hvert slik enda... :wink: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 8mbit må ha gått skikkelig unna... 10 ganger så rask som min, æsj. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 /me får 648 i regning og skal ha 523, de sier de har ordan det, men roter HELE tia Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hehe synd det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Jaja, etter 4 telefoner (deriblant et par timer med pausemusikk), tre mailer, to varsel om stenging og en faks, ordnet det seg endelig. Det tok bare en måned å få ordnet det. Ikke verst..... BTW: Jeg har egentlig ingenting imot kundebehandlerene i NGT. Rent bortsett fra damen med det fantastiske eksemplet, har samtlige jeg har snakket med, vært usedvanlig hyggelige og behjelpsomme. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 fikk samme beskjed fra de om regningen. Ka skjer? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hadde man bare vært så heldig og hatt tilbud om Nextgentel. Eller i det hele tatt bredbånd. Hadde med ett smil om munnen gått gjennom disse problemene. Men nå har jeg den "problemfrie" ISDN da.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 fikk samme beskjed fra de om regningen. Ka skjer? Hehe, synd det. Hadde med ett smil om munnen gått gjennom disse problemene. Med trusler om inkasso og stenging av linjen, som man slåss fåfengt i mot, tror jeg ikke du ville smilt særlig bredt, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå