Gå til innhold

Dø, mongo-Nextgentel, DØ!


Lch

Anbefalte innlegg

Hva er de driver med der borte i Bæærgen, egentlig? Her betaler man regningene i tide og er snill og grei. Hva er takken? Jo, først purring på en visstnok ikke-innbetalt faktura. Feil, selvfølgelig, men jeg ser at jeg har leifet med kid#, det mangler ett tall.

 

Så sier man fra om dette fortere enn svint, og satser på at saken er ute av verden. Men neida, i dag flakser følgende gledesmelding inn fra NGT:

Vi har fremdeles en utestående saldo på deg på:

 

kr. 996,-

 

I tillegg kan det også ha påløpt div. purregebyrer og renter som i så fall vil fremkomme i egne brev fra vår innfordringspartner.

 

Dette innebærer at vi nå senker hastigheten på din bredbåndslinje til 64kbps. Samtidig ber vi om at overnevnte beløp betales innen 05.03.03

 

Ahhhg! Hva er det de driver med? ARGH!

 

Jeg er klar over at jeg ikke er perfekt, så jeg trippelsjekker den første fakturaen og dobbelsjekker den andre. Begge er betalt. Innen fristen.

Så jeg slenger meg på telefonen. "Fakturaavdelingen (wow, så NGT har faktisk noen som jobber med dette?) har åpningstider mandag til fredag, fra 0800 til 1600". Klokken var 1601. Hahaha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingenting å utsette på det tekniske, linjen er helt super, men kundebehandlingen her under enhver kritikk. Nå måtte jeg fafo meg fakse dem en kvittering på at jeg har betalt. Damen jeg snakket med sammenliknet det å skrive et kidsiffer feil (som hun mente var umulig....) som å kjøpe røyk i kiosken. Wtf!? DØ!

Lenke til kommentar

Ja de roter litt med fakturaene hos ngt. Har hatt masse problemer med to regninger som var betalt, men som de likevel fortsatte å sende ut purringer på.

 

Mellom hver gang jeg svarte de på en mail gikk det 1 mnd før de tok kontakt igjen. Burde ikke være mulig å bruke så lang tid.

 

De ga meg også feil linje de første 6 mnd av tiden. Jeg fikk da en 8 mbit linje framfor en 1 mbit linje :lol: Hadde det bare hvert slik enda... :wink:

Lenke til kommentar

Jaja, etter 4 telefoner (deriblant et par timer med pausemusikk), tre mailer, to varsel om stenging og en faks, ordnet det seg endelig. Det tok bare en måned å få ordnet det. Ikke verst.....

 

BTW: Jeg har egentlig ingenting imot kundebehandlerene i NGT. Rent bortsett fra damen med det fantastiske eksemplet, har samtlige jeg har snakket med, vært usedvanlig hyggelige og behjelpsomme.

Lenke til kommentar
fikk samme beskjed fra de om regningen. Ka skjer?

 

Hehe, synd det. :p

 

Hadde med ett smil om munnen gått gjennom disse problemene.

 

Med trusler om inkasso og stenging av linjen, som man slåss fåfengt i mot, tror jeg ikke du ville smilt særlig bredt, nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...