Coffey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har du ikke pakket opp Resistance? Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har et spillproblem.. alt for mye snadder å spille, og da først og fremst online. Får aldri tid til annet enn de virkelige snadderbitene til singelplayer (FFXII og Lost Odyssey for øyeblikket), og Resistance ser ikke ut som snadder på det nivået, men virker helt greit. Må selvsagt prøves, men det haster ikke. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ser VELDIG frem til Socom: Confrontation som kanskje kommer til sommeren. Vi satser på juni tenker jeg = D skal bli deilig og blæste gamle folket i filler igjen^_^ Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 MGS4, say no more. Bortsett fra det så venter jeg på Final Fantasy + andre utgivelser fra Square Enix, men de kommer nok ikke med det første. Og selvfølgelig noe nytt fra team ICO. Spent på om de kan toppe Shadow of the Colossus, som for meg var en av de råeste spillopplevelsene på PS2. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 MGS4, say no more. Bortsett fra det så venter jeg på Final Fantasy + andre utgivelser fra Square Enix, men de kommer nok ikke med det første. Og selvfølgelig noe nytt fra team ICO. Spent på om de kan toppe Shadow of the Colossus, som for meg var en av de råeste spillopplevelsene på PS2. Jeg hiver meg på den og sier også MGS4. Det eneste kommende spillet som har et sjangs i helvette i å overgå MGS4 for min del er FF XIII Versus. Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Nå er jeg helt FF-fanboy selv, men jeg synes det er altfor lite info om Versus til å overbevise at det overgår noe som helst enda. Endret 26. mars 2008 av Kajo2k Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det ingen som nevner Heavy Rain? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det ingen som nevner Heavy Rain? Ante ingenting om den før du nevnte det! Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det ingen som nevner Heavy Rain? Intriguing indeed. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Fall of man 2 skal knuse gears of war 2....killzone 2 skal knuse xbox 360.. Haha det der må jeg dessverre le av, Fall of Men 2 kommer ikke i nærheten av salgstallene til enten Gears of War pg kanskje Gears of War 2. Da er du dessverre for optimistisk. Å Killzone er neppe noe storselger den og ala Gears of War. 50% av folk som har kjøpt Fall of Men har bare fått med det seg fordi de kjøpte Bundle-pakka. Men MGS4 derimot, selv om det er et svært ulikt spill. Det vil garantert selge. Endret 27. mars 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Fall of man 2 skal knuse gears of war 2....killzone 2 skal knuse xbox 360.. Haha det der må jeg dessverre le av, Fall of Men 2 kommer ikke i nærheten av salgstallene til enten Gears of War pg kanskje Gears of War 2. Da er du dessverre for optimistisk. Å Killzone er neppe noe storselger den og ala Gears of War. 50% av folk som har kjøpt Fall of Men har bare fått med det seg fordi de kjøpte Bundle-pakka. Men MGS4 derimot, selv om det er et svært ulikt spill. Det vil garantert selge. jeg tror du undervurderer Killzone 2, se på gamplay demoene hvis du ikke allerede har sett dem Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det blir nok ingen enkeltspill som vil akkurat "knuse" Xbox 360, konsollen har sine gode titler idd, men det faktum at PS3 har Blu-Ray er allerede en god grunn for folk som ikke er fanatikere av hverken PS3 eller Xbox til å foreta et valg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Da kan man som eg trodde, ta september utgivelsen av Killzone 2 med ein klype salt: Kilde Endret 27. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ser VELDIG frem til Socom: Confrontation som kanskje kommer til sommeren. Vi satser på juni tenker jeg = D skal bli deilig og blæste gamle folket i filler igjen^_^ Yes, krysser fingra. Skal bli digg å spille med Socom-gjengen igjen, savner den tida:/ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Da kan man som eg trodde, ta september utgivelsen av Killzone 2 med ein klype salt: Kilde Selvfølgelig, ta alle utgivelsesmåneder med en klype salt, spesielt denne som kommer fra et firma som hadde "2007" på den første traileren. Men 2008 tror jeg de skal klare for å være ærlig. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Da er det vel offisielt at SOCOM: US Navy Seals Confrontation kommer på PSN og BD 16. september. KILDE Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er det ingen som nevner Heavy Rain? Intriguing indeed. Ikke hørt om det, men det så jo spennende ut.. Holder ett øye med det fra nå! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 jeg tror du undervurderer Killzone 2, se på gamplay demoene hvis du ikke allerede har sett dem Jeg snakka aldri om noe gameplay-messig, jeg snakka om salgstall. Og selv om gameplayet er "wow" så skal det fremdeles mye til for at Killzone 2 skal slå Gears of War sine salgstall. Dessuten var jo 1`ern utrolig buggete og, noe som kan gjøre mange mulige kjøpere skeptisk så de heller vente. Jeg selv er hvertfall gangske skeptisk til spillet, så egentlig de eneste "ekslusivene" jeg kjøper til PS3 blir LittelBigPlanet og MGS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå