Gå til innhold

PS3 eksklusive, når kommer de store?


chiefo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et spillproblem.. alt for mye snadder å spille, og da først og fremst online.

 

Får aldri tid til annet enn de virkelige snadderbitene til singelplayer (FFXII og Lost Odyssey for øyeblikket), og Resistance ser ikke ut som snadder på det nivået, men virker helt greit. Må selvsagt prøves, men det haster ikke.

Lenke til kommentar

MGS4, say no more. Bortsett fra det så venter jeg på Final Fantasy + andre utgivelser fra Square Enix, men de kommer nok ikke med det første. Og selvfølgelig noe nytt fra team ICO. Spent på om de kan toppe Shadow of the Colossus, som for meg var en av de råeste spillopplevelsene på PS2.

Lenke til kommentar
MGS4, say no more. Bortsett fra det så venter jeg på Final Fantasy + andre utgivelser fra Square Enix, men de kommer nok ikke med det første. Og selvfølgelig noe nytt fra team ICO. Spent på om de kan toppe Shadow of the Colossus, som for meg var en av de råeste spillopplevelsene på PS2.

Jeg hiver meg på den og sier også MGS4. Det eneste kommende spillet som har et sjangs i helvette i å overgå MGS4 for min del er FF XIII Versus.

Lenke til kommentar
Fall of man 2 skal knuse gears of war 2....killzone 2 skal knuse xbox 360..;)

 

Haha det der må jeg dessverre le av, Fall of Men 2 kommer ikke i nærheten av salgstallene til enten Gears of War pg kanskje Gears of War 2. Da er du dessverre for optimistisk. Å Killzone er neppe noe storselger den og ala Gears of War. 50% av folk som har kjøpt Fall of Men har bare fått med det seg fordi de kjøpte Bundle-pakka.

 

Men MGS4 derimot, selv om det er et svært ulikt spill. Det vil garantert selge.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Fall of man 2 skal knuse gears of war 2....killzone 2 skal knuse xbox 360..;)

 

Haha det der må jeg dessverre le av, Fall of Men 2 kommer ikke i nærheten av salgstallene til enten Gears of War pg kanskje Gears of War 2. Da er du dessverre for optimistisk. Å Killzone er neppe noe storselger den og ala Gears of War. 50% av folk som har kjøpt Fall of Men har bare fått med det seg fordi de kjøpte Bundle-pakka.

 

Men MGS4 derimot, selv om det er et svært ulikt spill. Det vil garantert selge.

jeg tror du undervurderer Killzone 2, se på gamplay demoene hvis du ikke allerede har sett dem :)

Lenke til kommentar
jeg tror du undervurderer Killzone 2, se på gamplay demoene hvis du ikke allerede har sett dem :)

 

Jeg snakka aldri om noe gameplay-messig, jeg snakka om salgstall. Og selv om gameplayet er "wow" så skal det fremdeles mye til for at Killzone 2 skal slå Gears of War sine salgstall. Dessuten var jo 1`ern utrolig buggete og, noe som kan gjøre mange mulige kjøpere skeptisk så de heller vente. Jeg selv er hvertfall gangske skeptisk til spillet, så egentlig de eneste "ekslusivene" jeg kjøper til PS3 blir LittelBigPlanet og MGS4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...