Gå til innhold

PS3 eksklusive, når kommer de store?


chiefo

Anbefalte innlegg

Kost meg med Kingdom Hearts 2 og FFXII, og tildels God of War II - på PS3 siden jeg fikk den. Koste meg med Uncharted som jeg mener hadde vært blant de aller største fra i fjor om de bare hadde giddet å la meg begynne spillet før det ble ferdig.

Resistance og Motorstorm har jeg ikke pakket opp, andre spill som opptar meg. Jeg venter på at et PS3-spill skal "oppta" meg. Som sagt, Uncharted var latterlig kort og var aldri et problem i forhold til hva jeg bruker kveldene på.

 

Så spørsmålet er om vi vet når de store eller spesielle / GODE og eksklusive PS3 spillene kommer? Og da snakker jeg ikke om Metal Gear Solid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, skam dere. Det har forresten allerede begynt, det store PS3-hysteriet nåt det kommer til spill. Vi har nettopp fått Gran Turismo 5 Prologue, (GTA4 kommer i april, men det er ikke eksklusivt) i mai kommer Haze(gjenstår å se hvor bra det blir) og i juni kommer MGS4. Så er det sommerferie, kom dere ut, få dere litt sol på tissen, bad i iskaldt vann og nyt den regnfulle sommeren vi har lært å elske her i Norge.

Så starter vi hardt på med LittleBigPlanet i september. Etter her kommer det bare flere og flere, vi har killzone, Resistance 2, muligens et naughty dog spill (uncharted 2? jak and daxter?), eight days osv. Ikke alle her som har release dato, og det kan jo komme flere etterhvert. Går rykter om at sony har store planer for E3 i år, så vent til da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...