chiefo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kost meg med Kingdom Hearts 2 og FFXII, og tildels God of War II - på PS3 siden jeg fikk den. Koste meg med Uncharted som jeg mener hadde vært blant de aller største fra i fjor om de bare hadde giddet å la meg begynne spillet før det ble ferdig. Resistance og Motorstorm har jeg ikke pakket opp, andre spill som opptar meg. Jeg venter på at et PS3-spill skal "oppta" meg. Som sagt, Uncharted var latterlig kort og var aldri et problem i forhold til hva jeg bruker kveldene på. Så spørsmålet er om vi vet når de store eller spesielle / GODE og eksklusive PS3 spillene kommer? Og da snakker jeg ikke om Metal Gear Solid. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gran Turismo 5 kommer vel til jul/ tidlig neste år. GT5 Prologue lanseres vel i dag etter hva jeg har hørt, dette er da ikke fullversjonen men en stor demo av spillet hvis man kan kalle det, det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Killzone 2 skal nok komme senere iår håper jeg Haze er planlagt i mai ser det ut som. Resistance 2 dukker nok opp iår, i alle fall det jeg har hørt! Tror GT 5 kommer i 2009 en eller annen gang Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Hadde da virkelig håpet at det kom noen "ukjente" perler opp i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Eg venter fortsatt i spenning på Team ICO sine nye prosjekter ihvertfall Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fallout 3 dukker vel opp i 2008! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gleder meg også til Fallout 3, men er det eksklusivt for PS3? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Godt poeng hardkjerne, ble bare litt revet med i mine drømmer om spillet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skam dere! Ingen har nevnt Little Big Planet Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, skam dere. Det har forresten allerede begynt, det store PS3-hysteriet nåt det kommer til spill. Vi har nettopp fått Gran Turismo 5 Prologue, (GTA4 kommer i april, men det er ikke eksklusivt) i mai kommer Haze(gjenstår å se hvor bra det blir) og i juni kommer MGS4. Så er det sommerferie, kom dere ut, få dere litt sol på tissen, bad i iskaldt vann og nyt den regnfulle sommeren vi har lært å elske her i Norge. Så starter vi hardt på med LittleBigPlanet i september. Etter her kommer det bare flere og flere, vi har killzone, Resistance 2, muligens et naughty dog spill (uncharted 2? jak and daxter?), eight days osv. Ikke alle her som har release dato, og det kan jo komme flere etterhvert. Går rykter om at sony har store planer for E3 i år, så vent til da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Kommer killzone 2 i år altså? Eg tenker på kommentaren til Sony om at Fall of Man 2 vil bli høstens konkurrent mot Gears of War 2 Endret 26. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Haze er planlagt i mai ser det ut som. Var det ikke slik at haze hadde blitt utsatt til 2009?? googlesøk Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Scheduled for release in September are LittleBigPlanet and Killzone 2, with Insomniac Games' launch title sequel, Resistance 2, pencilled in for a November release. KIlde Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kommer killzone 2 i år altså? Eg tenker på kommentaren til Sony om at Fall of Man 2 vil bli høstens konkurrent mot Gears of War 2 Fall of man 2 skal knuse gears of war 2....killzone 2 skal knuse xbox 360.. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 MGS4 kommer også i år Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ser VELDIG frem til Socom: Confrontation som kanskje kommer til sommeren. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Viss dette stemmer så kommer jeg til å skrike Er så digg med å ha alle konsollene!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå