Inverno Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 elfen lied.. urtolig bra(visst du tåler ekstrem grafisk vold ) første episoden er verst(men volden) og skal ærlig innrømme at jeg freaka litt ut når jeg såg den, men tvinga meg til se neste episode og resten og angrer ikke ett sekund.. volden blir du vant med etter en episode eller to, visst du ikke allerede er en av de som ler av det når det kommer 50 liter blod ut av en arm.. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 elfen lied.. urtolig bra(visst du tåler ekstrem grafisk vold ) første episoden er verst(men volden) og skal ærlig innrømme at jeg freaka litt ut når jeg såg den, men tvinga meg til se neste episode og resten og angrer ikke ett sekund.. volden blir du vant med etter en episode eller to, visst du ikke allerede er en av de som ler av det når det kommer 50 liter blod ut av en arm.. Det står i første posten at han har sett den :!: Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) hehe leste ikke første posten XD men da kan han jo se den igjen da EDIT: eller berserk som også er en av mine favoritt animer, men etter du har sett den føler deg tvunget til å lese mangaen etterpå.. noe som ikke er så dumt siden den ble favoritt mangaen min Endret 11. april 2008 av Inverno Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Deathnote 37 episoder... Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 37 episoder på en dag? Ikke noe problem Full metal alchemist 51 episoder... Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 37 episoder er nesten 12,5 timer... tror du er ganske ferdig etter en slik runde.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Likte Berserk ganske godt så den kan jeg anbefale videre til deg. 25 episoder så blir om du klarer å ta den i ett blir opp til deg, men kort er den hvertfall Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) ja så alt for kort!! utrolig bra slutt men det er den ultimate cliffhangeren! og det kommer ikke flere anime episoder.. litt frustrerende, var litt sånn WTF!? kan jo ikke slutte sånn! men hele seien i ett er også utrolig bra anbefaler den på det varmeste.. anbefaler også Monster om du ikke har sett den.. er en del flere episoder der men er verdt å få med seg.. Endret 12. april 2008 av Inverno Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 "Serei no moribito", for den som liker heftige kampscener... 26 episoder! Lenke til kommentar
Ninjajedi Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Samurai7 - 26 episoder, 30 min per. 780 minutter med fantastisk anime, eller 13 timer om du vil. ^^ Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Jah, Samurai7 ligger på top10 lista mi Endret 19. april 2008 av hans2k Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 ef - a tale of memories, sånn romantisk som ikke passer å se sammen med en kjereste=P abefales mer mot jenter btw, skikelig fin serie 13 episoder. selv om du muligens ikke liker ep 1 så burde du likevel give it a try, veldig fin serie. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Rosario + Vampire er helt perfekt.. Hadde det bare ikke sklidd så jævlig ut med storyen etterhvert. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tre episoder, har ikke sett hele enda men har fått et godt førsteinntrykk: Usagi-chan de Cue Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tja, korte og bra, huh? Vel, har et par korte og bra på lager..^^ To Heart seriene Lamune Kashimashi Onegai Twins Onegai Teacher Hellsing (Definitivt) Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Støtter Hellsing, den er bare rå. Pluss at Hellsing er rimelig kort. Rent bortsett fra Hellsing så anbefaler jeg: Berserk Gungrave Texhnolyze Death Note Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Anbefaler Macross frontier å! Har bare kommet 8-9 episoder.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Tengen Toppa Gurren Lagann, 27 episoder, så den er ikke så veldig kort i grunn, men du KAN klare den på en god dag, nettopp fordi den er så sinnsykt epic og fantastisk. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Om du ønsker å se noe litt utenom det vanlige, som er bra, se lain. I love lain.. it's so messed up but still so sweet... Er kun på 13 episoder, men ender gjerne med å se serien på nytt om det faller i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå