Jakke Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg vet at på Eiffel 65 sin versjon sier han I'm Blue Da Ba De, men folk sier at det er en cover, og at på originalen sier han "If I was green I would die". Om det stemmer, hvem har originalen? Irriterer vettet av meg! Jim Tore Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Teksten til "Blue" ble skrevet av Maurizio Lobina (medlem av Eiffel 65) og Massimo Gabutti (italiensk producer), så tror nok ikke det er en coverlåt. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 så det betyr altså at han sier Da Ba De, og ikke if i was green i would die? Lenke til kommentar
catolap Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Han sier begge deler. Han sier I'm blue (if I was green I would die) mot slutten... Endret 29. mars 2008 av JA1NQ Lenke til kommentar
Zenia Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) I følge answers.com sier han kun "I'm blue, da ba dee da ba die" og verken "I'm blue, If I was green I would die" eller "I'm blue, in Aberdeen I will die." (slik jeg faktisk trodde). Og det er visst også tull at han sier "I'm blue, I will bleed, I will die," eller "I'm blue, I'm a demon, I'll die." Jeg har også hørt at dette skulle være en coverlåt, men nå når jeg prøvde å sjekke det opp, så ser det faktisk ikke slik ut. Les selv: http://www.answers.com/topic/blue-da-ba-de...t=entertainment Endret 29. mars 2008 av Zenia Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 I følge answers.com sier han kun "I'm blue, da ba dee da ba die" og verken "I'm blue, If I was green I would die" eller "I'm blue, in Aberdeen I will die." (slik jeg faktisk trodde). Og det er visst også tull at han sier "I'm blue, I will bleed, I will die," eller "I'm blue, I'm a demon, I'll die." Jeg har også hørt at dette skulle være en coverlåt, men nå når jeg prøvde å sjekke det opp, så ser det faktisk ikke slik ut. Les selv: http://www.answers.com/topic/blue-da-ba-de...t=entertainment Artig at alt høres riktig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå