floww Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 syns det skjerfet er så stilig og har sinnsykt lyst på en, men det skal visst bare selges fra j.press i usa og er visstnok veldig utsolgt/ikke tilgjengelig for norge iaffal.. lurer på om noen av dere har sett et lignende/makent et i noen butikker her i landet? isåfall skulle jeg gjerne visst om det Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Henger meg på denne. Skjerfet til Chuck Bass er uendelig kult, skulle gjerne hatt et. Synd at J. Press er utsolgt, for jeg hadde gitt mye for et sikt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Mener å ha sett noe liggnende fra Gucci faktisk, skal sjekke det opp nærmere utover dagen. Lenke til kommentar
floww Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 må bumpe den her, leter fortsatt uten suksess Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hihi, jeg har det! Får ikke tak i det i Norge Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Skjerfet er sinnsykt kult, ja. Men ville nok ikke kjøpt det selv, da jeg føler det er C.Bass only skjerf, hehe. Men om du plent vil betale 250$ for et skjerf som ble solgt for halve prisen når det kom ut (+moms,frakt etc): http://www.jpressonline.com/accessories_sc...detail.php?ix=0 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Det kom vel på ca. 2700, og det var for en god stund tilbake, men skjerfet er det kuleste noen sinne, så for meg er det verdt hver krone Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hvordan kombinerer du dette skjerfet Chuch (K?) Bass? Uten at det blir altfor C.Bass copy cat. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hvordan kombinerer du dette skjerfet Chuch (K?) Bass? Uten at det blir altfor C.Bass copy cat. Haha, skriveleif i navnet, vet! Ordner det as we speak. Sier ikke at jeg er Chuck Bass copy cat, men det er absolutt ingenting galt i det. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Noe off-topic, men kan jeg spørre om hvor gammel du er? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hvor har du vært CB? Ikke sett deg her på enormt lenge.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Noe off-topic, men kan jeg spørre om hvor gammel du er? Blir 20. Og dersom du synes man ikke kan følge seriefiguren Chuck Bass som et stilikon, kan man vel heller ikke følge andre stilikoner da. For det blir jo feil. Herregud, det er jo helt klart man har sine egne i baktankene når man kler seg, hvis ikke er du jo bare helt på jorde, med joggebukse og t-skjorte på Karl Johan... Hvor har du vært CB? Ikke sett deg her på enormt lenge.. Du vet, litt her og litt der. Shoppet og levd livet slik man skal! Har du savnet meg? Lenke til kommentar
Breke Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Nei det har jeg ikke sett. *bidrar* Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Høres bra ut ;D Ja, faktiskk Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Høres bra ut ;D Ja, faktiskk Ntåå Jeg er tilbake! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hehe, da har jeg ingen problemer med å se for meg at du kan kle skjerfet! Kunne jo vært at du var en liten jypling på 15 år med mye penger, og en Chuck Bass-stil ville da vært litt spesielt med tanke på hans daglige antrekk. Er helt enig det du sier, å bruke Bass som et moteikon ser jeg absolutt ingenting feil med. Mange har han nok i baktankene, men tør ikke inrømme at man tar etter han i og med at han har en tv-figur. Er forresten misunnlig på skjerfet ditt Endret 27. august 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Haha, takk! Neida, jeg har ingen ptoblemer med å si at jeg elsker Chuck Bass og stilen! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Godt å høre! Han ble jo sammen med Blair Waldorf kåret til best kledde tv-seriefigur av E! Weekly i 2008, ikke noe å utsette på det. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg har den på meg nå Er ikke vanskelig å få tak i btw. Sorry for bump Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Ikke vanskelig å få tak i nå nei, men det var en periode rett etter at Chuck startet å gå med det, og folk fant ut hvilket skjerf det var, at det var helt utsolgt og det gikk for >$500 på eBay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå