Gå til innhold

noen som har sett skjerfet her i butikker?


Anbefalte innlegg

chuck-the-spy_408x308.jpg

 

syns det skjerfet er så stilig og har sinnsykt lyst på en, men det skal visst bare selges fra j.press i usa og er visstnok veldig utsolgt/ikke tilgjengelig for norge iaffal.. :hrm:

 

lurer på om noen av dere har sett et lignende/makent et i noen butikker her i landet? isåfall skulle jeg gjerne visst om det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Noe off-topic, men kan jeg spørre om hvor gammel du er?

 

Blir 20. Og dersom du synes man ikke kan følge seriefiguren Chuck Bass som et stilikon, kan man vel heller ikke følge andre stilikoner da. For det blir jo feil. Herregud, det er jo helt klart man har sine egne i baktankene når man kler seg, hvis ikke er du jo bare helt på jorde, med joggebukse og t-skjorte på Karl Johan...

 

Hvor har du vært CB? Ikke sett deg her på enormt lenge..

 

Du vet, litt her og litt der. Shoppet og levd livet slik man skal! Har du savnet meg? :p

Lenke til kommentar

Hehe, da har jeg ingen problemer med å se for meg at du kan kle skjerfet! Kunne jo vært at du var en liten jypling på 15 år med mye penger, og en Chuck Bass-stil ville da vært litt spesielt med tanke på hans daglige antrekk.

 

Er helt enig det du sier, å bruke Bass som et moteikon ser jeg absolutt ingenting feil med. Mange har han nok i baktankene, men tør ikke inrømme at man tar etter han i og med at han har en tv-figur.

 

Er forresten misunnlig på skjerfet ditt :)

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...