retepnad Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Logg fra de tre som er nevnt, noen som kan se gjennom? Takk for hjelpen! Endret 12. april 2008 av retepnad Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Åpne notisblokk og kopier inn det som står i fet skrift under, lagre fila på skrivebordet som CFScript.txt. Dra deretter fila over Combofix-iconet. Combofix vil starte igjen. Post logg c:\combofix Folder:: C:\ProgramData\hypdsnlr C:\ProgramData\apcfgfkr Registry:: [HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] "hypdsnlr"=- "5YOL3ipZ93"=- Last ned kjør CCleaner Gå til 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere xx. Kjør register-renser "svar ja til og reparere" Restart og en ny HijackThis logg. Lenke til kommentar
retepnad Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Åpne notisblokk og kopier inn det som står i fet skrift under, lagre fila på skrivebordet som CFScript.txt. Dra deretter fila over Combofix-iconet. Combofix vil starte igjen. Post logg c:\combofix Gjorde dette, men da kom det frem "kan ikke endre filnavnet "Combofix" til "Combofix" finn et annet..." Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 når kom dette opp? idét du skulle flytte CFScript over i combofix, eller når du skulle lage tekst-fila? Det er ingenting som sier at navnet "combofix" skal endres på noen måter. se om det hjelper med en restart av maskina... Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Her er utgangspunket. Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programet kjører. post logg C:\combofix.txt Da skal "combofix" ligge på skivebordet. Denne skal ikke forandres navn på. Så følger du det som står beskrevet og gjør som på bildet Endret 26. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
retepnad Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Gjorde det, men kom samme melding. Det er et sant admistrator el. "skjold" på "Combofix" ikonet da kan det ha noe med saken å gjøre. (Vista gjorde det automatisk når det ble installert) Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Disable norton. Se i kontrolpanel->sikkerhetsenter at brannvegg er av. Logget på en konto med full tilgang. kontrolpanel->brukerkontoer Lenke til kommentar
retepnad Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Disable norton.Se i kontrolpanel->sikkerhetsenter at brannvegg er av. Logget på en konto med full tilgang. kontrolpanel->brukerkontoer Logget på admistratorkonto ja siden det er min pc. Disable Norton også, men når jeg drar den tingen i Combofix starter det med den loading greia, men så kommer det "feil, kan ikke endre navnet "Combofix" til "Combofix" finn et annet". Jeg har ikke trykkt på noe som har noe med å endre navn engang... :S Må jeg scanne med Combofix først kanskje? Finnes det noen andre metoder? Endret 26. mars 2008 av retepnad Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Ja vi tar det på andre måter. Ser ut som kontrolpanel->sikkerhetsenter Blokkerer. Gå til disse mappene og slett mapper. C:\ProgramData\hypdsnlr C:\ProgramData\apcfgfkr Går ikke last ned. http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Høyere klikk på mappe "unlockcer og velg slett" Restart og en ny HijackThis logg. Endret 26. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
retepnad Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Skal jeg slette ei lignede mappe som heter "yabgutyn" også? Lenke til kommentar
retepnad Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hijackthis logg: Endret 12. april 2008 av retepnad Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Start HijackThis "scan" finn disse linjene merk dem,så trykk fix checked. O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll (file missing) O2 - BHO: (no name) - {83A2F9B1-01A2-4AA5-87D1-45B6B8505E96} - (no file) O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll (file missing) O4 - HKCU\..\Run: [hypdsnlr] C:\ProgramData\hypdsnlr\wtebkvcj.exe O4 - HKCU\..\Run: [5YOL3ipZ93] C:\ProgramData\apcfgfkr\cdqhoriv.exe O4 - HKCU\..\Run: [yabgutyn] C:\ProgramData\yabgutyn\jwnelyvo.exe Last ned kjør CCleaner Gå til 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere xx. Kjør register-renser "svar ja til og reparere" Restart og en ny HijackThis logg. Lenke til kommentar
retepnad Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hijackthis logg: Btw har bakgrunnsbilde blitt svart sammens med ikoner av bilder og filmer :S Endret 12. april 2008 av retepnad Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Loggen er ren Vet ikke hvor du hadde lagret bakgrunnbilde. CCleaner sletter alt i temp mappper. Prøv og legg inn nytt. Fortell hvordan det går. Endret 26. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
retepnad Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Takker for all hjelp hittil! Har ikke fått problemet jeg hadde før der dinna popiten kommer opp, så det egentlige problemet er nok fikset... Men som sagt har jeg dette andre nå, det kom etter en av restartene, og jeg tror det var den etter jeg hadde brukt unlockeren. SS av problemet: Som du ser er bakrunnen svart, og ikonet, men du kan se bilde nede i venstre hjørne. Endret 12. april 2008 av retepnad Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kontrolpanel->brukerkontoer Lag en ny bruker. Restart logg deg på det samme? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hmm ok Neida vi får gå litt tilbake tenker jeg. Start->kjør Lim inn fet tekst %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe Prøv og gå tilbake før unlocker. Så får du poste en ny hjt-logg igjen. Lenke til kommentar
retepnad Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Fortsatt det samme, men problemet er ikke så stort siden system ol ser ut til å funke normalt. Virker som utsende er det eneste problemet... Hijackthis loggen nå: Endret 12. april 2008 av retepnad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå