oerhört Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fra skaperne av The Moment of Silence kommer en fortelling om forholdet mellom mennesker og vold. Les mer Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dette var da voldsomt negativt. Spillet har fått lysende omtale i Tyskland, og alle engelske previews jeg har lest tyder på at det kommer til å få veldig bra omtale når det slippes andre steder. Eneste kritikk jeg har sett er at "gåtene" er veldig lette å løse. Får bare håpe tyskerne får til en skikkelig oversettelse til engelsk denne gangen... Jeg gleder meg veldig til dette spillet, og får håpe at din mening ikke ikke kommer til å reflektere min. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dette var da voldsomt negativt. Spillet har fått lysende omtale i Tyskland, og alle engelske previews jeg har lest tyder på at det kommer til å få veldig bra omtale når det slippes andre steder. Eneste kritikk jeg har sett er at "gåtene" er veldig lette å løse. Får bare håpe tyskerne får til en skikkelig oversettelse til engelsk denne gangen... Jeg gleder meg veldig til dette spillet, og får håpe at din mening ikke ikke kommer til å reflektere min. *pirk* Det er ikke hans mening, det er hans omtale. *pirk* Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dette var da voldsomt negativt. Spillet har fått lysende omtale i Tyskland, og alle engelske previews jeg har lest tyder på at det kommer til å få veldig bra omtale når det slippes andre steder. Eneste kritikk jeg har sett er at "gåtene" er veldig lette å løse. Får bare håpe tyskerne får til en skikkelig oversettelse til engelsk denne gangen... Jeg gleder meg veldig til dette spillet, og får håpe at din mening ikke ikke kommer til å reflektere min. *pirk* Det er ikke hans mening, det er hans omtale. *pirk* Omtalen reflekterer jo hans mening. Noe annet ville jo vært rart og meningsløst. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Fra artikkelen: Det tyske stemmeskuespillet som er her, er i hvert fall ganske monotont og udramatisk Vel ... Det er tysk i et nøtteskall, er det ikke? Ser i hvert fall klart ut som om spillet ikke er i nærheten så bra som filmen med samme navn. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) LOL, tenkte med en gang jeg så tittelen på forsiden at dette høres snarere ut som navnet på en biografi om Lian Li-rigget mitt :!: Endret 27. mars 2008 av captain_obvious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg