Mujlza Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nå høres jeg sikkert ut som en komplett noob, men fins det programmer som kan kopiere DVD-er til datamskinen med tekst og det hele..? Eller er det en kopisperre av noe slag som hindrer det? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) DVD Shrink er ett gratis alternativ men begynner og bli en stund siden det ble oppdatert. Selv bruker jeg DVDFab Platinium som er lett og bruke om du vil lagere en iso fil eller brenne ut på en dvd plate. Det siste alternativet koster noen kroner, du finner en demo her. Endret 25. mars 2008 av Chevelle Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 hei. jeg lurer på noe av det samme så jeg bruker denne tråden istden for å starte ny jeg har vært borte i noe av dette tidligere. men trenger litt mer infos. jeg tenkte å rippe alle dvd'ene mine inn på PC-en i .avi format. som sagt har jeg prøvd dette før men i de tilfellene har filmen alltid endt opp med å se helt forfeedlig ut, enten det er lav oppløsning, feil bilde format eller forsyvning i lyd/bilde. så jeg lurte altså på om noen kunne være hyggelig nok med å gi meg navnet på et program, og alle settings som må settes for å få resultatet ut best mulig. jeg er klar over at det finnes programmer som kan legge hele dvd filene over på PC-en, men dette er for upraktisk sammen med windows media center, og det tar for mye plass. så det må være i .avi eller andre video filer, og filstørrelsen bør være mellom 700-1000 megabyte. Jeg er veldig villig til å betale noen hundre for et skikkelig program. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Veldig enkel guide: http://forum.videohelp.com/topic301015.html Har sjølv brukt den til å rippe ein TV-serie fordelt på 24 DVD-plater. Alternative programmer: DVDFab (koster) og AnyDVD (gratis). Endret 26. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå