Random Hero Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hei, Har planer om å kjøpe ny data, har satt opp en handlekurv, og lurer på om delene passer sammen.. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=69153 Har hardisker, kabinett og PSU. Har dette skjermkortet liggende, passer det? Skal kjøpe skjermkort i løpet av neste måned, så skal ikke bruke det lenge.. Hvis noen har anbefalinger som passer til systemet over, så kom gjerne med det... Max 1000kr på skjermkort. Endret 26. mars 2008 av Deila Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei,Har planer om å kjøpe ny data, har satt opp en handlekurv, og lurer på om delene passer sammen.. https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=69153 Har hardisker, kabinett og PSU. Har dette skjermkortet liggende, passer det? Skal kjøpe skjermkort i løpet av neste måned, så skal ikke bruke det lenge.. Hvis noen har anbefalinger som passer til systemet over, så kom gjerne med det... Max 1000kr på skjermkort. du må først hake av "lesbar for alle" ellers kan vi ikkje se handle korga di.. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 du må først hake av "lesbar for alle" ellers kan vi ikkje se handle korga di.. Har gjort det nå Lenke til kommentar
Vikingpus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hei Ut i fra mitt syn så ser delene ut til å passe bra sammen de. Og siden du har pci-express grensesnitt på det skjermkortet du har, så vil det passe på dette hovedkortet. Men lurer bare, er det IDE eller SATA disker du har ifra før? Når det gjelder ett evt. nytt skjermkort til max 1000 kr du planlegger å anskaffe, så syntes jeg et Gainward GeForce 8600 GTS kunne vært ett godt forslag. Link: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Endret 26. mars 2008 av Vikingus Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Takk for svar Er SATA diskeer jeg har. Det skjermkortet så ikke så dumt ut, skal vurdere det... Hvis ingen har noe annet å tilføye, tror jeg nok at jeg bestiller om ikke lenge.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ville gått et hakk opp på skjermkortet, til f.eks et Radeon HD3850 Det er mye kraftigere enn 8600GTS, og prisen er så godt som det samme. Evt. et 9600GT. Det er også en del bedre, men koster noen hundringser ekstra. Lenke til kommentar
Vikingpus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Ja, men tok utgangspunkt at han ønsket skjermkort til max 1000. Men er også enig i det du sier at han vil få mye mer utbytte og glede av et Radeon 3850 eller ett 9600 GT hvis man spytter inn den ekstra kronasjen. Endret 26. mars 2008 av Vikingus Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Joa. Vel, om 9600GT er for dyrt, så bør vi fortsatt holde en knapp på HD3850. Benchmarks virker lovende, man må forsåvidt belage seg på at 256MB blir for snaut for høye oppløsninger i nye spill, selvfølgelig. Endret 26. mars 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå