Gå til innhold

Stort display og blåtann til mor

Anbefalte innlegg

Sitter å leiter etter en bra telefon med stor skjerm og blåtann, sliter litt med å lese teksten på den gammle mobilen og ska brukes i bil med blåtann handsfree. Ellers så var ikke det så veldig nøye hva som er med på den, men gjerne kamera. Forøvrig så aner jeg ikke hva som er å få tak i som er bra, men stor skjerm må det være.

Edit: fiksa litt på tittelen

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokia 6131

Kikka litt på den ja, va nu litt gammel men ser nu ut til at den kan duge til det formålet. Men om gammla vil like kamshjell telefon det må æ nu finne ut av, ellers noen som har noen andre tips?

Legger til litt mere penger får du nokia 6267. Den har bedre kamera og er bedre bygd. Alternativ uten lokk kan være 3110 (samme spec som 6131, men mindre og dårligere display)

Lenke til kommentar
Legger til litt mere penger får du nokia 6267. Den har bedre kamera og er bedre bygd. Alternativ uten lokk kan være 3110 (samme spec som 6131, men mindre og dårligere display)

Den så nu en del bedre ut ja og nyere, og diger skjerm noe som er et must siden synet ikke blir noe bedre med alderen :) Tror nå ikke prisen er så veldig betydnings full, kravet var en bra skjerm og blåtann.

Men noe smart telefon har hun ikke bruk for.

Noen som veit hva slags nett de har i usa, mene å huske at de nyere telefonene funka i usa. Men er vel dyrt å ringe norge med den uannsett.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar

synd at dette er en smart phone uten kamera :thumbdown:

selv skal jeg kjøpe denne til høsten

skrev dette i en annen post, men uansett.... så jeg legger bare denne i tilfelle :ermm:

med 400-500 MHZ prosesor, 128 mb ram, gps, touch screen, minne som kanskje støtter helt opp til 8 gb (dette er nesten sikkert at den gjør), nettverks kort slik at du kan sørfe på internett der det er trådløs, bluetooth, oprativsystemet er linux (er ingen sperre, så du kan fritt installere windows på den eller hva enn du vil), vanlig inngang for ørepropper slik at du kan koble den rett inn i stereoanlegget, støtte for wi-fi, muligens støtte for å se på film( altså en rambo film om du har lyst å se), usb inngang til telefon med landing over usb og kontakt.

dette følger med telefonen:

batteri ( du kan bruke alle Nokia batterier på denne telefonen hvis jeg ikke tar alt får mye feil)

kvalitets Headset

mobil holder

penn får å bruke på mobilen, denne pennen har intrigert lys og laser med ekstra batterier

en mobil tråd får å henge rundt halsen

512 mb minne kort

usb kabel.

alt dette for 350$

her kan du se på den gamle versjonen

http://openmoko.com/products-index.html

og den nye som kommer i høst vs iphone

http://mobilemoko.net/2007/iphone-vs-openmoko/

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar
synd at dette er en smart phone uten kamera :thumbdown:

selv skal jeg kjøpe denne til høsten

skrev dette i en annen post, men uansett.... så jeg legger bare denne i tilfelle :ermm:

med 400-500 MHZ prosesor, 128 mb ram, gps, touch screen, minne som kanskje støtter helt opp til 8 gb (dette er nesten sikkert at den gjør), nettverks kort slik at du kan sørfe på internett der det er trådløs, bluetooth, oprativsystemet er linux (er ingen sperre, så du kan fritt installere windows på den eller hva enn du vil), vanlig inngang for ørepropper slik at du kan koble den rett inn i stereoanlegget, støtte for wi-fi, muligens støtte for å se på film( altså en rambo film om du har lyst å se), usb inngang til telefon med landing over usb og kontakt.

dette følger med telefonen:

batteri ( du kan bruke alle Nokia batterier på denne telefonen hvis jeg ikke tar alt får mye feil)

kvalitets Headset

mobil holder

penn får å bruke på mobilen, denne pennen har intrigert lys og laser med ekstra batterier

en mobil tråd får å henge rundt halsen

512 mb minne kort

usb kabel.

alt dette for 350$

her kan du se på den gamle versjonen

http://openmoko.com/products-index.html

og den nye som kommer i høst vs iphone

http://mobilemoko.net/2007/iphone-vs-openmoko/

sikkert en bra telefon, men tvile for gammla er intressert i det. Men ho nevnete at det kunne jo vært fint med gps på telefonen, men er usikker på om det blir bra og blir vel for dyrt også.

Lenke til kommentar
Nokia 3110 Classic er en bra telefon for alle som er ute etter en relativt billig og "vanlig" telefon som er enkel å bruke. Den har normal skjermstørrelse, men skriften kan gjøres større i f.eks. kontaktliste og tekstmeldinger for de som har problemer med å lese displayet.

Ville nu ha bra skjerm større enn den hun har nå på en vanlig nokia, huske ikke ka den heite men er en sånn støtt sikker sak ho har nå å bilder og tekst blir alt for lite. Så er først og fremst større skjerm jeg er ute etter å finne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...