djon Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei! Jeg har en del problemer med å kjøre spill som bl.a. GTA3 på min maskin. Det går som oftest bra, men plutselig vil den ikke starte det. Det bare blinker litt også er jeg tilbake i Windows igjen. Det samme skjedde da jeg spilte Age og Mythology og stilte litt på grafikk instillingene..slo seg helt vrang og jeg måtte reinstallere hele greia.. hva kan være grunnen? Kjører Toshina Satellite 1410-604, 1,8, 256, GeForce 420 go. Hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Prøv å laste ned nyeste drivere? Drivere til skjermkortet er viktigst! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 GeForce420 Go + et spill som trenger Maskin (legg merke til den store M'en) = ikke så bra... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 tull! han skal ikke få "crash" uansett... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Varme. Blir den bærbare pc'en for varm vil alt crashe.. Opplever dette med en bærbar Pentium III 900 mhz med ikke så bra skjermkort. Isåfall hvis du ikke tror det er det , så ambefaler jeg deg å laste ned alle nyeste drivere. Både til skjermkortet og andre ting. Ellers er det også veldig " lite " ram på pc'en ( 256 ) Kjører du Win Xp ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå