Sam23 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei! Noen som tar masterprogram i Industrial Ecology på NTNU, eller har tatt det, eller har kjennskap til det? Snart ferdig med bachelor, og lurer på å søke meg over på det masterprogrammet, men lurer litt på hva slags jobber tidligere studenter har endt opp med? Hva er arbeidsoppgavene etc. Setter pris på svar =) Lenke til kommentar
Sam23 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Hei! Noen som tar masterprogram i Industrial Ecology på NTNU, eller har tatt det, eller har kjennskap til det? Snart ferdig med bachelor, og lurer på å søke meg over på det masterprogrammet, men lurer litt på hva slags jobber tidligere studenter har endt opp med? Hva er arbeidsoppgavene etc. Setter pris på svar =) HAHA... flaks jeg aldri valgte den mastern. Ingen svar på 2 år.. Kan umulig være noe bra greier! Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det er ikke å nekro'e gamle tråder heller Det er ikke å nekro'e gamle tråder heller Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hva gjorde du isteden? Vurder den masteren etter min bachelor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå