danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Nå som DiMiles har bytta nick, vil også jeg gjerne bytte nick til "Hartge-er-newkid" fikser du det SirHartge? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Nå som DiMiles har bytta nick, vil også jeg gjerne bytte nick til "Hartge-er-newkid" fikser du det SirHartge? Bare pass deg, ellers så kan du våkne opp til ett rart nick. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Syntes Hartge var snill jeg Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Nå som DiMiles har bytta nick, vil også jeg gjerne bytte nick til "Hartge-er-newkid" fikser du det SirHartge? Bare pass deg, ellers så kan du våkne opp til ett rart nick. Ro ned tonen nå... Hartge er ikke utpressing ulovlig..? :wink: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Nå som DiMiles har bytta nick, vil også jeg gjerne bytte nick til "Hartge-er-newkid" fikser du det SirHartge? Bare pass deg, ellers så kan du våkne opp til ett rart nick. Ro ned tonen nå... Hartge er ikke utpressing ulovlig..? :wink: Nei? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Sirhartge: ikke for å være plagsom men kunne du fjerne _ etter nicket mitt? Er utrolig irriterende og unødvendig. Nicket mitt kommer alltid til å være snowdOG anyways. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå