dimiles Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva må jeg gjøre for å skifte nick? jeg skifta nick i profilen til et fast for å kvitte meg med Jensemann, dette fungerte ikke. Hva skal jeg gjøre? Blir alle mine poster slettet hvis jeg bytter nick? På forhånd takk Jens Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det er ikke mulig per i dag å bytte nick her. Du må nok **** Hartge eller noe sånt for å bytte nick. Slik som BBC gjorde. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Skal jeg kontakte Hartge? sende han en privat melding? takker for forhåpentlig nytt svar? jens forresten, nytt nick er DiMiles lang historie bak... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hva må jeg gjøre for å skifte nick? Sende melding til Moderator... EKS: Hartge Hva skal jeg gjøre? som jeg sa, sende melding til Moderator... EKS: Hartge Blir alle mine poster slettet hvis jeg bytter nick? Nei, du får bare et annet navn ("Tror eg") PS: hva er story på nick??? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 tusen takk asskickr sender pmld til han nå. takk jens Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Han har sagt at han ikke gidder å hjelpe med det da Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 jaja. har sendt en mld til han nå. det som skjer skjer :-? :-? takk for hjelp uansett mvh jens Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jeg for min del synes det er en stor uting og bytte nick .. Hvem er/var hvem til slutt. nei hold deg til nicket ditt du. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 ettersom jeg gjør det såpass tidlig i min "hw-tid" så tror jeg ikke det gjør så mye, men jeg skjønner godt poenget ditt goebbels... FY jens Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg tror neppe du kommer til å få gjennomslag for nickskifte. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg tror neppe du kommer til å få gjennomslag for nickskifte. Hereregud a, er moderatorene så kjipe a? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg tror neppe du kommer til å få gjennomslag for nickskifte. Hereregud a, er moderatorene så kjipe a? Nei de er ikke kjipe, men hvis de skulle skifte nick på alle som ville så hadde det gått utover viktigere oppgaver. I Jensemann sitt tilfelle kan han registere seg på nytt med det nicket han ønsker, selv om han mister sine "verdifulle" meldinger. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hereregud a, er moderatorene så kjipe a? Definitivt ikke. Men de leker da ikke butikk. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hereregud a, er moderatorene så kjipe a? Definitivt ikke. Men de leker da ikke butikk. Ikke? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Og hvorfor skal du skifte nick, Jensemann??? Den eneste jeg vet om som har fått skifte er "borre" til "BBC".. Hmm.. Lenge siden jeg har brukt det nicket.. Men ihvertfall... BBC er privelegiert, så det var grunnen til at han fikk... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Nå het han jaggu ikke Jensemann lenger, men DiMiles? Gratulerer, DiMiles Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Her hartge var ganske grei der synes jeg.. takker sir! elsker det nye nicket ettersom det har ganske stor betydning for meg Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Nå som DiMiles har bytta nick, vil også jeg gjerne bytte nick til "Hartge-er-newkid" fikser du det SirHartge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå