Tubamann Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei. Jeg har etter lengre periodes kamp mot volumboksen i Logitech z-2200-anlegget mitt gitt den opp, og stort sett hele anlegget med den. Jeg bestilte tidligere en volumboks fra z-4 (defekt anlegg på eBay). Det hadde andre farger, men så litt likt ut elektronikkmessig. Viste seg dog å være helt forskjellig. Forskjellig pluggkjønn osv. Det jeg da lurer på, er om noen har erfaring med volumbokser fra andre anlegg, da jeg nå tenkte å kjøpe helt nytt logitech-system. Jeg leste på nettet en gang at boksen fra z-2300 passer ypperlig på z-2200, men da snakker vi samme effekt på systemene. Om jeg kjøpte et billigere system med lavere effekt som tilsynelatende hadde samme volumboks (f.eks. z-3, om jeg fant), ville det da være mulig å koble boksen opp mot mine gamle høyttalere fra z-2200? (Jeg spurte Logitech om akkurat dette, og de sa nei, men det trenger ikke bety noe ) Takker for svar! Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tviler sterkt på at volumbokser fra andre modeller enn Z-2300 vil gå, men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Om de kun er snakk om lyd og lyd ut skal det ikkje være noko problem, verken med den du har kjøpt eller andre modellar. Mogeleg du må endre plugg, men om signalet er det same betyr det ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå