CombatPsycho Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Heihei Da var det på tide med ny pc, og jeg har søkt i de siste etter hva som hadde vært best for meg, men jeg greier rett og slett ikke bestemme meg, så jeg trenger litt hjelp/innspill Pcn skal brukes til gaming for det meste, og jeg forventer at den skal holde en god stund. Oppsett 1 Med 8800GTS, E6850 og SLI HK. Eller Oppsett 2 Med 3870X2 og Q6600. Hvilket oppsett virker best? Kan så klart endre på de, men vil bare vise hva det står imellom. Hjelp Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Heihei Da var det på tide med ny pc, og jeg har søkt i de siste etter hva som hadde vært best for meg, men jeg greier rett og slett ikke bestemme meg, så jeg trenger litt hjelp/innspill Pcn skal brukes til gaming for det meste, og jeg forventer at den skal holde en god stund. Oppsett 1 Med 8800GTS, E6850 og SLI HK. Eller Oppsett 2 Med 3870X2 og Q6600. Hvilket oppsett virker best? Kan så klart endre på de, men vil bare vise hva det står imellom. Hjelp Eg ville gått for oppsett nr 2, skjermkortet der e heilt kanon- og etter en stund, så vil du kansje ha et kort til, då drar det nesten Crysis på ultra-high vil eg tippa(uten å vita) men ein justering, kansje du sko sett litt på detta hovedkortet- anbefalt av fler;-) Endret 25. mars 2008 av effieffi Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Fått høre at det grafikkortet der skal være ganske bra ja, men det har jeg jo også fått høre om GTS kortet. Hvilket Hk er du tenker på forresten?^^ Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fått høre at det grafikkortet der skal være ganske bra ja, men det har jeg jo også fått høre om GTS kortet. Hvilket Hk er du tenker på forresten?^^ kom liksom ikkje me den linken.... https://prisguiden.no/product.php?productId=82830 tror ikkje du komme t å angra viss du går for den. når det gjelder CPU, i spill, så vil nok ein duo funke bedre idag, men ein quad imorgen. Så viss du ikke kommer til å oppgradere på en stund, så er quaden det beste valget. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Skal sjekke ut det kortet Så på en test for litt siden, at 2 GTS i sli ikke var såå altfor mye bedre enn single 3870X2. Blir vel så jeg skaffer meg noe som oppsett2, bare med litt forandringer. Venter litt, kanskje noen kommer med flere innspill, men takk for dine ihvertfall Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fått høre at det grafikkortet der skal være ganske bra ja, men det har jeg jo også fått høre om GTS kortet. Hvilket Hk er du tenker på forresten?^^ Eg vett, gts kortet er bra det o, men eg faller mot Ati kortet, følge tester så er det bedre enn gts`en, det e jo tross alt på ein måte 2 stk 3870 kort i crossfire. kjøper du et til når stunden kommer, får du faktisk "4 grafikk kort" (så sant så det er støtte for det såklart) det funker;-) Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skal sjekke ut det kortet Så på en test for litt siden, at 2 GTS i sli ikke var såå altfor mye bedre enn single 3870X2. Blir vel så jeg skaffer meg noe som oppsett2, bare med litt forandringer. Venter litt, kanskje noen kommer med flere innspill, men takk for dine ihvertfall joa, ingen problem du... så blei detta det sista innspillet mitt for kvelden, trøtte så ei fela... men uanz, samma ka du går for, så blir du fornøyd-begge oppsettå blir ein bra pc. ein fordel til me radeon kortet, e atte du kan kjøra det på ein 37 tommars lcd skjerm(tror eg e max) å fortsatt få max ytelse(eg kjøre mitt oppsett på ein 47 tommar, så eg har bestilt meg ett sånnet kort til for å greia full effekt) ,, å det greie ikkje gts kortet... men uanz, fornøyde blir du nok... natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå