Krypto. Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 YES! Fikk telefon fra Norsk Helikopter i dag anngående en lærlingplass, og jeg skal på intervju på fredag! Grugleder meg! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Intervju er fælt Krever updates på om du får lærlingeplassen eller ikke Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Da var intervjuet unnagjort. Tror jeg klarte meg bra Får tilbakemelding innen 2 uker når alle er intervjuet. Er spent Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hehe, gratulerer! Lykke til! Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Lykke til !! noen som har tips til åssen man gjør et godt intervju ? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 http://www.hardware.no/artikler/veien_til_jobb_-_del_1/43108 Lenke til kommentar
Halco Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nå er det lørdag, ferdig med intervju,går ut i fra at den er i boks....!!! Du vet hva jetflygerne kaller et helikopter? "PFM" Pure Fucking Magic Håper du blir en av dem som flyr en PFM, lykke til!!! Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 takker for svar med link. må kanskje sette meg ned og få til en god søknad, driver å søker rundt på deltidsjobber utenom studiet. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Nå er det lørdag, ferdig med intervju,går ut i fra at den er i boks....!!! Du vet hva jetflygerne kaller et helikopter? "PFM" Pure Fucking Magic Håper du blir en av dem som flyr en PFM, lykke til!!! Skal nok holde meg til å reparere dem jeg Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 hehe, var på intervju der selv på fredagen. går du avionikk eller mekanisk? avionikk her så må bare vite om jeg har mere konkuranse om plass ^^ men lykke til med eventuel lærlingplass uansett Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 jeg går avionikk ja Var på førstegangsintervju med Widerøe på mandag, og Helione kommer onstag til uka... Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Ok. Da har jeg vert på intervju hos: Norsk Helikopter, Kjeller flyverksted (F-16), Widerøe, HeliOne og skal til Norsk lufttransport i Tromsø til torsdag, SAS på gardemoen på tirsdag og Kjeller Helikopterverksted onsdag. Venter bare på svar nå EDIT: WOOHOOO! Fikk akkurat tlf fra Kjeller flyverksted (F-16), og jeg har fått lærlingplass der!!! :!: Endret 18. april 2008 av GF - Krypto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå