Gå til innhold

Kule ting til G15?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker fast:

Logitech klokka (standard)

Dette er den klokka som følger med driveren. Viser dato og klokkeslett.

Ray's g15 plugin til winamp

Dette er et genialt program. Lar deg velge sangene du skal spille av i winamp, bla i spillelista, stille volum. Man kan også få lysene i tastene til å blinke i takt med musikken. For å laste det ned er google stikkordet.

Her er to filmer av den: Link1

Ventrilo.

Fint program som viser info om VT servern man er koblet til. Viser nikket til den/de som snakker i micen. Viser også hvem som er inne på samme "channel" som deg. Du kan også se "commenten" til de andre. Man ser også hvem som joiner/dissconnecter serveren.

For å bruke programmet er det bare å å aktivere det i settings inne på VT.

Har også kommet over et par andre programmer på G15 forums Eller nermere bestemt her

En plugin som ser spennende ut er G15 ChatViewer for MSN and IRC

Lykke til

Lenke til kommentar

Jeg bruker denne.

Som du ser av bildet viser den cpu/mem load, samt net inn/ut i bytes. I tillegg har du fire ruter under som du kan bestemme selv hva skal vise. Jeg viser til vanlig klokka i den helt til venstre, men under spilling vises fps'en min her (må bruke fraps ved siden). Ruten nest til venstre viser de ulike temperaturene i pcen min (må bruke speedfan ved siden). De to rutene som er igjen viser nett inn/ut grafisk. I tillegg har den støtte for andre programmer som winamp etc.

Denne har hittil vært den beste app'en jeg har funnet, den gir meg en oversikt over de parameterne jeg ønsker å ha kontroll over - meget fornøyd.

Må også nevnes at den er veldig lett å konfigurere selv.

Endret av tjallis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...