Enojo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei. Vurderer å kjøpe ram til den gmale pcen min, ettersom den er meget treg. Ettersom jeg leser her, må den maks ha 2GB ram, og da av typen "DRR-DIMM". Da lurer jeg på om disse passer til pcen? Og har noen eventuelt noen bedre forslag? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 De burde passe fint så lenge du kjører 2x1024. Har god erfaring med Crucial brikker i HP maskiner og så lenge brikkesettet er kurant (nforce2) bør det ikke by på problemer... Anbefaler likevel disse med samme CAS latency og hastighet, men etter min mening ett bedre merke som forøvrig også tilbyr livstidsgaranti.. Noe billigere er de også når man søker dem frem i prisguiden Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Ah, tusen takk for hjelpa. Men passer de til maksinen min da? Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Begge er Non-ECC PC2700 ram så hvilke du velger er opp til deg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå