Smegmaplikt Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei, Fant ikke svar på det jeg lurer på noen andre steder, så prøver å spørre her. =) Vurderer sterkt å begynne på jus til høsten (UiB) da det er noe som virker veldig "nyttig" i jobbsammenhengen min. =) Men jeg har full jobb ved siden av. Er fullt klar over at det blir beinhardt. Men er det mulig med tanke på obligatorisk oppmøte og slikt? Hvor mye obligatorisk oppmøte er det 1. året?? Jobber som oftest 9-16 med enkelt 2 ukers turer offshore med påfølgende 3-4 uker fri, eller kanskje studie tid =). Er dette mulig?? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) UiB har en del ting med obligatorisk oppmøte, og det har vært saker om at det har vært problematisk å få til ting praktisk. UiO har vel mindre elementer av obligatorisk undervisning. Ellers kan du spørre i jussforumet https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=338 Endret 25. mars 2008 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Juss er vel et studie som vanskelig lar seg kombinere med en jobb, i hvert fall ikke en fulltidsjobb. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er 75% obligatorisk oppmøte på de fleste førsteårsemenene på studiet i rettsvitenskap. Lenke til kommentar