KjellV Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Oki.. SnowDOG_ @ fylla.. Skalk alle luker! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hehe er ikke i fylla men bare kjærlighets full! eller heter beruset på kjærlighet? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hehe er ikke i fylla men bare kjærlighets full! eller heter beruset på kjærlighet? Oki da. Stakar SnowDOG_.. Har vært det de siste 18 årene så vet hva du snakker om Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Viste dere at det faktisk finnes dop for katter . Naboen min hadde fått tak i noe, puttet det i en strømpe så katta ikke skulle spise det og lot katta sniffe i seg. I begynnelsen var den helt vill, men etter vært ble den mer og mer dopa og til slutt la den seg ned på fanget hans og så tomt ut i luften med et dopet blikk . Kattemynte ? så det på et natur program for en stund siden. De spiser planten, så blir dem helt dopa. Fråder som om de skulle hatt rabis, og tror at de fanger mus osv.. Helt på tur, ganske fett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 ja livet er ikke enkelt. Og spesielt ikke igår siden eg var innom en kompis der vi skulle hente noe og han nevnte at en jente som eg var sammen med når eg var 17-18 år hadde flyttet tilbake til moren sin. Hun er forøvrig den eneste jenten som eg har vært knuse forelsket i. Lurer på om eg noen gang kommer til å bli så forelsket igjen. Nå klarer eg ikke å tenke på noe annet selvom det er 4 år siden. Det verste er at der hun bor er bare 200 meter herfra. Tenk at hun er bare 200 meter fra meg. Lurer på om hun kan kjenne de sterke følelsene eg sender ut? Maken til følelser altså. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 ja livet er ikke enkelt. Og spesielt ikke igår siden eg var innom en kompis der vi skulle hente noe og han nevnte at en jente som eg var sammen med når eg var 17-18 år hadde flyttet tilbake til moren sin. Hun er forøvrig den eneste jenten som eg har vært knuse forelsket i. Lurer på om eg noen gang kommer til å bli så forelsket igjen. Nå klarer eg ikke å tenke på noe annet selvom det er 4 år siden. Det verste er at der hun bor er bare 200 meter herfra. Tenk at hun er bare 200 meter fra meg. Lurer på om hun kan kjenne de sterke følelsene eg sender ut? Maken til følelser altså. Du får føle videre og lykke til! For nå legger jeg meg. Natta.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kjeder meg til 20 tiden for da skal eg se idol hvis ikke noen kompiser ringer og skal ha fest da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå