Mr.Hassan Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hei B|real! Regna med at du ville få problem å finne det ut da sjølv ekspertar har problem og må bruke DNA-testing for å være sikre. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Nå kjeder jeg meg... Lenke til kommentar
Odden Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 så flå et kattekrek Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg skal flå deg Odden! Ingen flår katter i Norge urørt :o Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg skal flå deg Odden! Ingen flår katter i Norge urørt :o For alt vi vet er Odden en katt, med så primitive utspill... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Flå de fordømte fjærkre demonene av noen måker dritt!!! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 jeg er bare en varulv jeg Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Mest kjedelige situasjon denne måneden hittil! Er 1 meter unna fjernkontrollen, men gidder ikke å strekke meg så jeg kan slå av norsk grand prix :x Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Grand Prix må man jo bare se på. Det er helt jo imponerende dårlig. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 GP har jeg ikke sett på mange år og skal ikke se det på mange år heller. Verste som er å oppdrive. Da er det faktisk bedre å lese i engelskromanen som skal være ferdig for 8 dager siden. (Har enda ikke begynt :oops:) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Gp= kitsch, men ikke av den grunn bra fordi det er så dårlig. Hater Plan 9 from outer space, den er ikke det spor morsom, blir deprimert av slikt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvis jeg ikke skal se på GP, må jeg gå ut av stua. Og det gidder jeg ikke. Jeg syntes det er fascinerende å se så mange folk på en gang som er fullstendig blottet for talent. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 siden dette er en kjede seg thread, så passer det at jeg skriver nå. for nå kjeder jeg meg nemlig så mye at jeg driver met et lite raid her Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Viste dere at det faktisk finnes dop for katter . Naboen min hadde fått tak i noe, puttet det i en strømpe så katta ikke skulle spise det og lot katta sniffe i seg. I begynnelsen var den helt vill, men etter vært ble den mer og mer dopa og til slutt la den seg ned på fanget hans og så tomt ut i luften med et dopet blikk . Det var noe slags krydder, noen som vet hva slags? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Noen som så "Med hjartet på rette staden" i kveld (MRK)? Der fikk bikkja i seg noen marihuana-frø og vart stein. Var helt i hundre før den sovna. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Eg kjeder meg nå og hører på kjærlighets sanger. *snufs* savner en å være forelsket i. Det gjør vondt i hjertet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå