Gå til innhold

Kjede seg thread

Odden

Anbefalte innlegg

Jaja folkens, her kjeder jeg meg. viss dere av solidaritet eller kjeder dere dere dere dere også så kan dere poste og være her med meg. ellers kan dere bare være her.

men for å si det enkelt, hvordan skal en egentlig flå en katte, katta klorer jo så du kan liksom ikke ta et godt tak før du henter leatherman-en, så har en jo det problemet med at en ikke kan slå kattekreket halvt i hel først fordi da blir pelsen ødelagt, og elektroder opp i rektum hørest ikke helt behagelig, nei gjør som meg, drit i katta og flå et menneske istedenfor, mye enklere og ehhh. kanskje ikke enklere, heller mye vanskligere, nei hva faen kan vi flå da da? ok vi begynner enkelt og skal flå en flue... flua den flyr, og vi kan ikke skade den for da er ikke skinnet verdt noe... hvordan drepe flua da? nei vi lager et snøscootersandwich som ante valente ville sagt og lar flua spise seg drita, og ikke glemm å smake på maten du også... så når flua er god og full så tar du en....... motorsag. vi begynner i det små... så bare kutter du et snitt i flua, og deler det meste som ligger under. nå skal flua vere delt i to, viss du ikke finner flua så får du leite et annet sted. f.eks på bladet, men det må ikke bevege seg for da får du vondt... og noe rødt kommer ut. og det røde det er god mat, det er sunt og godt... viss du liker sånnt alså. men hvorfor ikke. men tilbake til flåinga av flua, det viser seg at den er litt for liten til motorsaga, nei vi får heller ta noe større... en okse.. husk motorsaga må være rød slik at du får litt trim også. du sniker deg opp til oksen og foretar en liten kjønnsoperasjon med motorsag før du finner ut at du skulle skalpere faenskapet, men da er det nok for sent. du har nå to valg opp eller ned. jeg velger opp-ned jeg for da ser en alt... oppned asså... men nei jeg liker ikke nede, men heller ikke oppe. så jeg går tilbake til skalperingen av en katt... enkleste metode... betal en fjortiss for å gjøre det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spam smaker uggent. Liker det ikke for fem flate øre. Men er noen år siden jeg smakte det sist så kanskje jeg har forandret mening? Skulle løpt ned på den døgnåpne bensinstasjonen og kjøpt en boks hvis det hadde vært litt mindre en 5 mil til den :)

Natta

Lenke til kommentar

Hei Odden!

Eg føler med deg.Sjølv kjeder eg meg ikkje.Eg må skrive meir på referata som eg skal levere inn på skulen i morgen (særemne).

Når det gjelder kjedsomhet så har eg alltid meint at det er fantasien som setter grenser.Ein må ikkje forvente at andre skal finne på noko til ein.

Ein må finne på noko sjølv.

Elles når det gjelder teksten om katte flåing etc.Lurer eg litt på om du er påvirka av Dokumentaren Levende Flådd som gjekk på Tv2 i går.

Lenke til kommentar
Elles når det gjelder teksten om katte flåing etc.Lurer eg litt på om du er påvirka av Dokumentaren Levende Flådd som gjekk på Tv2 i går.

Sterk dokumentar det. Fikk ikk med meg begynnelsen men fikk sett en god del, og jeg måtte faktisk bort å kjenne på kåpa til gammla for å se om jeg kunne kjenne noe :shrug:

Lenke til kommentar

Hei B|Real!

Greide du å finne ut om gammla (regner med at der er mora di du snakker om) si kåpe var av katte eller hunde skinn?

Til Odden og Aurstad :

Eg har ikkje eit spesielt forhold til katter eller hunder.Men,eg kjenner ein som eg budde på hybel med tidligare.Han var likte ikkje hester noko spesielt.Det var ikkje relatert til ein spesiell heste rase men, til hester generelt.Han sa at han synest hester var dumme dyr.Og om han fekk muligheten så ville han drepe ein hest.Helst utrydde heile rasen.Kvifor han ikkje likte hestar utover at han synest dei var dumme dyr sa han ikkje.

Eg kan forøverlig minne om at heste kjøtt av og til blir brukt i produksjon av "Fårepølse".

Lenke til kommentar
nei så ikke dokumentaren, men jeg hater og da mener jeg HATER katter

ahh enig.. katter er noe fordømt dritt

idiotiske kattehatere.. katter er pelsklumper over alle pelsklumper. Teite som få, men så utrolig elskelige. Ingenting er som å få besøk av pus når du sitter og kjeder deg ved PC'n en sen kveld.

her er forrsten katta mi

katta.jpg

Lenke til kommentar

Katter er det diggaste på jord ! De gjør nesten alt selv og er veldig snille. Dem "tar seg en tur" selv, går på do, vasker seg, stinker ikke og er sjenerelt veldig kosete og snille. Veldig hyggelige å ha med å gjøre! :yes:

BTW: Extremt feit katte du hadde der, den som posta den! :D

Lenke til kommentar
nei så ikke dokumentaren, men jeg hater og da mener jeg HATER katter

ahh enig.. katter er noe fordømt dritt

idiotiske kattehatere.. katter er pelsklumper over alle pelsklumper. Teite som få, men så utrolig elskelige. Ingenting er som å få besøk av pus når du sitter og kjeder deg ved PC'n en sen kveld.

her er forrsten katta mi

kult herbie! har katt jeg og :p katter er koselige dyr de synes jeg :yes:

Lenke til kommentar
Hei B|Real!

Greide du å finne ut om gammla (regner med at der er mora di du snakker om) si kåpe var av katte eller hunde skinn?

Neh...Klarte ikke å se eller lukte forskjell :shrug:

De sa jo i dokumentaren så vidt jeg kan huske at det var få som kunne det....og at de som oftest måtte bruke DNA-testing for å finne ut om pelsen stammer fra et dyr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...