Clarice Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Begynner med at det er denne typen: Kjøpte den for 2-3 måneder siden. har brukt den mye til å lagre filmer, og sist gang jeg sjekka så var det brukt ca. 200gb av hardisken. det for på onsdag 19.03.. etter at jeg bruker den så setter jeg den inni i pakka igjen. nå da jeg skulle bruke den, så ble ikke hardisken funnet, med andre ord Stasjonen. Koblet den til strøm og det lyser grønnt, og da jeg kobler den til PC-en så kommer den lyden som er vanlig i windows xp når en maskinvare blir funnet. problemet er bare at den ikke leses og jeg ser ikke hardisken inne på min datamaskin. den er alltid som stasjon (I:). når jeg sjekker det ikonet com er i system trey "trygg fjerning av maskinvare" så er den på lista under "USB-masselagringsenhet" : Hardisken lage "leselyd" når jeg kobler den til strømm. Håper noen kan hjelpe meg for jeg har en god samling inne på hardisken.. tror at grunnen kan være etter at jeg brukte hardisken, så bare koblet jeg den ifra PC-en når den var ferdig og jeg brukte ikke "trygg fjerning av maskinvare" før jeg koblet hardisken ifra PC-en. Lenke til kommentar
Clarice Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 kan noen hjelpe meg? :\ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 min datamaskin behandle diskbehandling så sjekker du lista nedover, det kan hende du må reaktivere den. dette kan skje ved bruk av flere disker som du har tatt ut, inn Lenke til kommentar
Clarice Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) den er aktivert så d var ikke noe galt der. andre forslag? Endret 27. mars 2008 av Clarice Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 den hadde vel stasjonsbokstav? ellers så vet jeg ikke Lenke til kommentar
Clarice Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 den hadde vel stasjonsbokstav? ellers så vet jeg ikke nei, bare navn på hardisken egentlig. eg har altfor mye stoff inn på der t at eg bare bytte det med en ny:\ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 ny bokstav kan du sette på den uten at det skjer noe kjipt. men ikke formater eller noe slikt Lenke til kommentar
Clarice Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 ny bokstav kan du sette på den uten at det skjer noe kjipt. men ikke formater eller noe slikt hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Inne på diskbehandling, høyreklikker du på den disken du skal legge til (ikke der det står disk, men ute på det "blå" der det står hvor mye plass det er) Så velger du endre stasjonsbokstav og baner.... Så velger du legg til Så kan du velge f.eks I trykk OK og så skal det virke Lenke til kommentar
Clarice Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Inne på diskbehandling, høyreklikker du på den disken du skal legge til (ikke der det står disk, men ute på det "blå" der det står hvor mye plass det er)Så velger du endre stasjonsbokstav og baner.... Så velger du legg til Så kan du velge f.eks I trykk OK og så skal det virke får ikke til å gå på den menyen..:\ er det windows 2000 eller windows millenium du bruker eller? ser ut som en av de 2 versjonene av windows. jeg bruker windows xp. Lenke til kommentar
Clarice Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 fant ut av det. takk. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 får ikke til å gå på den menyen..:\ er det windows 2000 eller windows millenium du bruker eller? ser ut som en av de 2 versjonene av windows. jeg bruker windows xp. Bra du fant ut av det. Det bildet er hentet ut av en av mine Windows XP virtuelle maskiner...så den kjører Windows XP Pro.. Lenke til kommentar
Clarice Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 ops..det jeg mente med "fant ut av det" var å komme inn på menyen (diskbehandling). men det gikk dessverre ikke å "legge til" ny bokstav. får bare "systemet finner ikke angitt bane". nå som jeg sitter på en pc med w vista så er den hardisken der, men står "uleselig" :\ Lenke til kommentar
Clarice Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 noen andre forslag? :\ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 send disken til noen som kan? Lenke til kommentar
Clarice Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 hva mener du med noen som kan? :s Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 send den til noen som kan "se på den" sjekke den... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ett alternativ er å teste ut programmer som getdataback eller R-studio, for å se om de finner filene dine. Om de gjør det, kan du kjøpe fullversjonen og redde ut filene dine. Det er verdt forsøket, og koster langt mindre enn å sende den inn til f.eks IBAS. Lenke til kommentar
Clarice Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 da ska eg prøve d og se koss det går:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå